• Äldre 25 Nov 09:31
    948 visningar
    5 svar
    5
    948

    Online butik

    Hej,
    Jag ska snart handla för vår kommande bäbis. Vagnar, säng, bärsele, skötbord, amningskudde osv.

    Har fått för mig att det är billigast att handla på nätet. Vilken butik tycker ni är bäst? Vilken butik tycker ni man ska akta sig för?

    Hur vet man vilken barnvagn man ska ha? Jag blir inte klok? Går man in på tex Lekmers sida kommer det upp 500 olika modeller? Hur fick ni reda på vilken vagn som var bäst för er?
    Har ni tips på hur vi söker information? Bloggar? Recensioner?

    Tacksam för all hjälp vi kan få!

  • Svar på tråden Online butik
  • Äldre 25 Nov 09:34
    #1

    Använd dig av www.prisjakt.nu så får du både pris och omdöme om butikerna, baserat på långt fler användare än vad du kommer få svar på härifrån.

  • Äldre 25 Nov 10:39
    #2

    Kopbarnvagn.se var vi nöjda med hade bra priser.

  • Äldre 25 Nov 11:13
    #3

    Vi köpte barnvagn genom att kolla vilken som fick plats i bilen. Just barnvagn kände vi att vi ville känna på i butiken. Köra runt lite. Fälla ihop. Lyfta i och ur bilen. Så mitt råd är att åk i väg och kläm och känn på olika vagnar så att ni vet vad för typ av vagn ni ska ha. Det finns som sagt hur många som helst.
    Våra krav var att den skulle vara stabil och ta sig fram överallt eftersom vi gärna går i skogen, icke luftfyllda hjul (punkteringsfria), inga svängbara hjul och så att den skulle gå in i bilen. Sen hade vi nog en hel hög till med krav, men de kommer jag inte ihåg nu.

    Vi var väldigt naiva när vi köpte barnvagn och skrattade åt alla som hade många vagnar. Vi köpte en kombivagn som vi trodde skulle fungera till allt. Nu har vi sju vagnar! Alla har sitt speciella ändamål och sen har vi några utplacerade hos föräldrar och i stugan så att vi slipper packa med oss vagn när vi åker till olika ställen. Sen har vi också en paraplysulky alltid i bilen för nödfall.

  • Mammas­små
    Thu 14 Jan 2021 16:34
    #5
    BenjaminGolden skrev 2021-01-14 12:45:15 följande:

    Det finns många företag som kan hjälpa dig att skapa en internetbutik utan problem till ett symboliskt pris.


    Ja, varför inte svara något helt ot i en fem år gammal tråd?
Svar på tråden Online butik