Inlägg från: Anonym (Aniane) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aniane)

Nylon/ strumpbyxor

Jag har varit fast sen helt unga år. Har aldrig förstått varför jag tycker det
    är så lockande, vackert och eggande med helt släta hårfria ben som bara täcks 
    av ett tunt lager nylon. Som en dimma eller skugga över benen, beroende på färg eller nyans. Det gör mig på gott humör, trissar mina tankar och eggar mig alldeles
    kopiöst ibland. Jag tillhör dem som föredrar en helt påklädd kvinna i kjol och skor
    eller stövlar.Intresset är helt inriktat på strumpbyxor och då aldrig tjockare än 20 denier.

För egen del kör jag Twilfits Everyday 20 den just nu. De kasar inte ner eller skaver. Åhléns Betty fungerar också men de är lösare i spänsten.
    Sheer- to- waist- strumpbyxor gillar jag inte. Vill ha en förstärkt byxdel så att man
    kan känna övergången när man stoppar handen i byxfickan.
    Det finns inte någon form av trans- eller homoaspekt i mitt intresse och jag har inget behov av att visa upp mig iförd nylonstrumpbyxor. Orkar inte ljuga eller dölja
    intresset i en relation. Den som tycker det är fel, löjligt eller nåt annat opassande
    får väl kroka av om det nu inte passar. Jag kommer aldrig att bli kvitt mitt intresse.
    Ärligt talat vill jag nog inte det heller.

Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor