Nylon/ strumpbyxor
[quote=76046053][quote-nick]
Någon som har något förslag hur jag skall få lite "nylon" i mitt liv.
Lukas
Hoppas du fått in lite nylon i livet som du önskade. :)
[/quote]Mycket sexigt och tankarna flyger och far
[quote=76046053][quote-nick]
Någon som har något förslag hur jag skall få lite "nylon" i mitt liv.
Lukas
Hoppas du förstår att det även ingår att klä av, om du tar den tjänsten ;) *skratt*
Oj oj oj! 21.5 cm ståkuk här på jobbet nu.... Såg din bild med rakad fitta i strumpbyxor! Den ser så blöt ut, onanerar du mycket?
Tänder själv på att ha på mej strumpbyxor och kalasbyxor, har du haft sex med en kille i det?
Ser ut att blie n jobbig dag igen om du svarar i den här tråden....
När jag menar kalasbyxor menar jag sådana här som på bilden. Det är typp ullmix som är ribbstickade. Sådana som alla barn upp till 11-12år hade på 70-talet. Dessa har jag alltid på vintern under jeansen. Men då mest blå, bruna och svarta pp jobbet så ingen skall märka det.
Alltid så spännnade att kolla strumpbyxor i affärer....
Tycker mig ana något där inunder som jag skulle föredra framför strumpbyxorna ;)
Visst är det härligt!
Men jag anväder tunna strumpbyxor också! Gärna sexigt mönstrade.... Runkar så jädra skönt i dom.
Hur använder du dina?
Har bestämt för mig att även du har en sån under dina ;)
Riktigt sköna som sagt!
Nej, jag tänker inte så mycket på att jag har dom. Möjligen när jag går på toaletten och drar ner jeasen, då blir jag kåt!
Gillade du mina strump/kalasbyxor?
Nej jag tänder ju inte själv på att ha dem på mig så det är inget problem ;)
Jag onanerar helst med bar underkropp
Är du helt transvestit eller bara en tillfällighet med kjol?
Transvestit? SMinkar du dej också?
Vad brukar du ha på dej då?
Filmar du också när du runkar i strumpbyxor?
Vad tycks?

Du med!
Du kanske vill se film på oss (mej) komma i strumpbyxor också? Har ju njutit en del av dina filmer...
"Busvisslar" ;)
Nu när det börjar bli lite kallare ersätts dom ju tyvärr av kalasbyxor under kjolarna...
ja på mej själv ja!
Men tjejerna är sexigare i nylon.