• Äldre 1 Dec 14:10
    1797 visningar
    1 svar
    1
    1797

    Är han intresserad?

    Hej! Jag ska göra detta någorlunda kort, i ca en månad har jag snackat med en kille. Vi har smsat varje dag och även träffats två gånger. Första gången på en fika som han föreslog och andra gången hemma hos honom och den gången var det jag som föreslog att vi skulle ses. Första gången var första gången vi träffades, det var som en vanlig "lärakänna" dejt. Men förra gången var vi hemma hos honom och då händer automatiskt betydligt mer. Vi såg på film och han kysste mig osv. Vi hade dock inte sex och varken någon av oss sa något om det men jag tror absolut inte att han hade backat om jag hade varit mer framåt med just det. Iallafall sedan dess, (ett par dagar sedan) har jag fått intrycket av att han är mer "off" och inte lika intresserad. Jag vet dock att jag är en tjej som är grym på att över analysera och tänka alldeles för mycket. Men nu börjar jag faktiskt bli lite nojig då jag börjar märka att mitt intresse för honom växer. Han har inte svarat på mitt senaste sms som skickades i morse, egentligen behövs det inget svar på det. Men han har alltid varit den som svarar även om det inte behövs. 

    Nu är min fråga till ervad tror ni? Hur ska jag ta reda på om han ens är intresserad längre? Tips och idéer uppskattas! Förstår självklart att ni inte kan säga exakta svaret och nu drog jag ju detta även ganska så kort. Men undrar ni något för att ni ska kunna hjälpa mig, så fråga så svarar jag! 
Svar på tråden Är han intresserad?