Farfallos skrev 2015-12-03 22:10:18 följande:
Jag förstår nästan allt du skriver, och håller med dig (men det fattat inte du). Det jag inte förstår är bland annat det du skriver om att man kan ha haft penetrerande samlag med en heltäckande slidkrans. Och jag tänker att du måste ha haft väldig otur med killar, men det är en anna sak...
Du kom inte heller med några belägg för att de exempel på slidkransar som jag postade i inlägg 152 skulle kunna kallas missbildningar. ...men eftersom du anser att även en hrltäckande slidkrans kan vara intakt efter penetrerande samlag så kan du lika gärna skita i det. Det är liksom bara för dumt.
Slidkransarna på bilderna du delade verkar vara exempel på missbildade slidkransar, ja. T.ex. kan man läsa följande om hymen cribiformis:
"A cribiform hymen is a congenital disorter, meaning it is present at birth. It occurs when the hymen doesn't develop properly in the fetus." (1)
När ett eller flera band av vävnad löper över öppningen som i fallen på bilderna så kalls det också "septate hymen" (vet ej vad det heter på svenska) och det är något som bör behandlas med operation, om jag har förstått saken rätt.