• Äldre 1 Dec 21:10
    127094 visningar
    208 svar
    208
    127094

    Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?

    Hejsan,

    Jag har under några år varit nyfiken på killsex men inte riktigt fått till det än. Först och främst är det enbart själva sexet jag attraheras av, killkroppen i övrigt är inte särskilt attraktiv. Fantiserar om att suga av och bli avsugen samt bli påsatt och sätta på. Har provat många gånger med dildo och gillar det verkligen men känner att jag vill släppa kontrollen lite ;)

    I somras tog jag modet till mig och la ut en annons, fick svar och en kille kom hem till mig. Tyvärr var han alldeles för hårdhänt så jag avbröt. Tankarna finns kvar och jag vill gärna hitta någon i en liknande situation som mig att prova mig fram med.

    Vad har ni för erfarenheter här? Berätta gärna och alla bra tips tas emot med tacksamhet. :)

  • Svar på tråden Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?
  • Anonym (Bi kille)
    Äldre 10 Sep 08:41
    lupus solitarius skrev 2018-09-09 09:45:04 följande:

    En fråga, vågar någon i denna tråden berätta någon händelse?


    Jag va och pluggade i Ängelholm för några år sen och fick för mig att träffa någon så gick ut på BC och letade och hittade en man runt 40 som ville ha en avsugning och tänkte att de passar bra så skrev till han och vi bestämde plats. Han kom och hämtade mig så åkte vi till en undanskymd plats :) Flyttade oss till baksätet och han knäppte upp och drog fram den, jag sög och runka tills jag kände han pumpa in sin sperma i min mun :) Sen körde han tillbaka mig till där han hämta mig :) Blev tyvärr ingen mer gång med han!
  • Äldre 12 Sep 08:39
    lupus solitarius skrev 2018-09-09 09:45:04 följande:

    En fråga, vågar någon i denna tråden berätta någon händelse?


    Absolut, 
    När jag gick i skolan, jag va 17, så surfade jag in på RFSL chatt, fick kontakt med en äldre kille, han va typ 35 tror jag, Han va snäll och ville träffas, jag visste ju inte om jag vågade men efter lite chatt och bild så jag samlade  mod och gick med på träff, han hämtade upp mig efter skolan, vi åkte hem till honom och drack kaffe och pratade allmänt. Helt plötsligt så frågade han om han fck känna på min kuk, jag blev stel men samtidigt så ville jag, tydligen fick jag pipit fram ett ja,när jag kände hans hand blev jag stenhård på en sekund och började känna på hans kuk också, jag började suga av honom och det va helt otroligt skönt., sen sög han mig och vi hade några sköna träffar efter det också. Min först bisexuella träff
  • Anonym (Bisex­uell)
    Äldre 16 Sep 07:16
    +1

    Första gången för mig var när jag var 21.

    På den tiden hade vi ett ställe i min lilla ort som var ett riktigt inne ställe på sommaren.

    Vi var där varje onsdag, fredag och lördag typ hela semestern och festade.

    Där träffade jag en kille från Stockholm som jag pratade mycket med.

    Efter stället stängde gick vi på efterfest. Sen när jag blev trött på efterfesten och skulle gå hem så gick killen samtidigt som mig. Vi bestämde att vi skulle få hem till mitt och äta lite nattmat.

    Vä hemma så hamnar vi i soffan och jag som alltid varit sugen på killsex tänkte nu eller aldrig.

    Jag la min hand på hans lår, och han la sin hand på min och lätt fingrarna glida in mellan mina.

    Det ledde till att vi började hångla och smeka varandra.

    Efter ett tag så tog han fram sin hårda kuk och försökte försiktigt trycka ner mitt huvud mot den.

    Jag började suga, det var första gången för mig, men hade ju övat på bananer innan.

    Efter ett tag vad jag om att han skulle knulla mig.

    Vi lade oss i sängen och jag satt mig gränsle över honom.

    Med lite saliv som glid fick jag in hans kuk i mig. Den var inte så stor som tur var.

    Det kändes underbart, som jag hade längtat efter en riktig kuk i mig.

    Jag red honom i några minuter samtidigt som vi kysstes.

    Tills slut kunde han inte hålla sig så han kom i mig.

    Vi hamnade i famn på varandra tills vi somnade.

    På morgonen satte han på mig en gång till innan han gick.

    Sen såg jag honom aldrig mer. Har letat upp honom på Eniro nu på senare dagar och det att han är gift och bor flott i Stockholms innerstad.

    Men jag har haft sex med andra män efter det, men är med gift nu med min fru.

    Nu har vi börjat prata om trekant med mig i centrum så jag kanske snart kan få en riktig kuk i mig igen.

  • Anonym (Me)
    Äldre 16 Sep 23:15

    Är med nyfiken på hur det är att bli påsatt och avsugen av en eller flera män som kunde lära upp mig i killsex.

    Men det kommer nog att förbli en fantasi. Men om någon känner för att ta hand om mig så finns jag i Malmö trakterna

  • Anonym (Sugen kille gbg)
    Äldre 24 Sep 20:10

    Hej, får berätta om min erfarenhet med killsex. Har alltid velat prova och suga en Snopp, ta den i baken,sätta på.m. för drygt 10 år sedan va ja hemma hos en kille, ja va kåt och skitnervös, men han va trevlig. Vi klädde av oss och smekte varandra. Det va skönt att känna en annan mans Snopp. Men ja spruta rätt fort så det blev inget mer. Åkte hem och hade ångest länge. Träffade en tjej och är nu gift så det blir inget mer killsex för mig. Men ja är bra sugen.

    Har en fråga också, hur kändes det och ta satsen i munnen första gången??

  • Anonym (Bi kille)
    Äldre 25 Sep 12:03
    Anonym (Sugen kille gbg) skrev 2018-09-24 20:10:07 följande:

    Hej, får berätta om min erfarenhet med killsex. Har alltid velat prova och suga en Snopp, ta den i baken,sätta på.m. för drygt 10 år sedan va ja hemma hos en kille, ja va kåt och skitnervös, men han va trevlig. Vi klädde av oss och smekte varandra. Det va skönt att känna en annan mans Snopp. Men ja spruta rätt fort så det blev inget mer. Åkte hem och hade ångest länge. Träffade en tjej och är nu gift så det blir inget mer killsex för mig. Men ja är bra sugen.

    Har en fråga också, hur kändes det och ta satsen i munnen första gången??


    Tråkigt att de inte blev nå mer killsex för dig :(

    Och nu till din fråga men de är ganska svårt att förklara hur de känns men kuken rycker och blir större sen känner man stötvis de kommer nå varmt i munnen som lägger sig mot halsen, vissa som sprutar hårt då känner man de i gommen ;)
  • Anonym (Sugen kille gbg)
    Äldre 25 Sep 12:13
    Anonym (Bi kille) skrev 2018-09-25 12:03:37 följande:

    Tråkigt att de inte blev nå mer killsex för dig :(

    Och nu till din fråga men de är ganska svårt att förklara hur de känns men kuken rycker och blir större sen känner man stötvis de kommer nå varmt i munnen som lägger sig mot halsen, vissa som sprutar hårt då känner man de i gommen ;)


    Tack för svaret, vi har ett underbart sexliv och min fru kör gärna in en dildo i baken på mig, så den biten är det inget fel på. Men som sagt söder ägde varit trevligt att suga. Svalde du satsen? Hur smakade det? Har inte smakat på min, bara tatt den i ansiktet när ja legat upp och ner.
  • Anonym (Bi kille)
    Äldre 25 Sep 13:39
    Anonym (Sugen kille gbg) skrev 2018-09-25 12:13:21 följande:

    Tack för svaret, vi har ett underbart sexliv och min fru kör gärna in en dildo i baken på mig, så den biten är det inget fel på. Men som sagt söder ägde varit trevligt att suga. Svalde du satsen? Hur smakade det? Har inte smakat på min, bara tatt den i ansiktet när ja legat upp och ner.


    Ah jag har svalt mer än en sats även min egen, de smakar salt å konsistensen är kletig nästan slajmig men jag gillar de. Smakat satser som inte varit så goda men beror på vad vederbörande ätit :)
  • Anonym (Bi kille)
    Äldre 25 Sep 13:40
    Anonym (Sugen kille gbg) skrev 2018-09-25 12:13:21 följande:

    Tack för svaret, vi har ett underbart sexliv och min fru kör gärna in en dildo i baken på mig, så den biten är det inget fel på. Men som sagt söder ägde varit trevligt att suga. Svalde du satsen? Hur smakade det? Har inte smakat på min, bara tatt den i ansiktet när ja legat upp och ner.


    Ah jag har svalt mer än en sats även min egen, de smakar salt å konsistensen är kletig nästan slajmig men jag gillar de. Smakat satser som inte varit så goda men beror på vad vederbörande ätit :)
  • Anonym (Sugen kille gbg)
    Äldre 25 Sep 16:10
    Anonym (Bi kille) skrev 2018-09-25 13:40:00 följande:

    Ah jag har svalt mer än en sats även min egen, de smakar salt å konsistensen är kletig nästan slajmig men jag gillar de. Smakat satser som inte varit så goda men beror på vad vederbörande ätit :)


    Får ta mod till mig nästa gång ja är ensam hemma och leker med våra dildos och smaka på satsen, blir ju inte så sugen när ja sprutat. Och vad är det att tveka på egentligen? Gillar ja det inte så är det bara att spotta ut det och dricka vatten.
Svar på tråden Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?