• Anonym (n)
    Äldre 4 Dec 19:21
    19318 visningar
    26 svar
    26
    19318

    Hur blir man snygg som kille?

    Hur blir man snygg som kille?

    Snygga kläder, god lukt, snygga skor, bleka tänderna & ha en bra personlighet känns som standard.

    Ni kan fylla på vad som behövs för att bli snygg, ansiktet går såklart inte att ändra på.

  • Svar på tråden Hur blir man snygg som kille?
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 19:26
    #2
    Anonym (Pappa32) skrev 2015-12-04 19:23:01 följande:

    Du ska utstråla pengar, bra jobb, eller rika föräldrar.


    Ja, det har jag vetat sedan tidigare, men bortsett från det?
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 20:06
    #7
    ericssonsarah skrev 2015-12-04 19:50:33 följande:

    Bra hygien. Lukta gott är sin sak (man kan dölja mycket med parfym), men ett hår som ser fett och smutsigt ut eller ett skägg som inte är välansat går bort enligt mig. En hyfsad fysik - behöver inte betyda att man är supervältränad, men att man tar hand om sin kropp genom motion och bra mat och inte helt sunkar ihop. Bra hållning är också viktigt på tal om fysik.


    Vad är "sunka ihop" för dig? Räcker det inte att vara smal?
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 20:09
    #8
    Anonym (Kläder) skrev 2015-12-04 19:55:44 följande:

    Skaffa hjälp kring det där med kläderna - klä sig snyggt är sjukt svårt och många landar fel i lite för töntig stil, eller detaljer som avslöjar att man försökt för hårt..


    Hur får man proffsig hjälp med det? Hur mycket måste man betala någon stylist för att gå en shopping runda med mig osv?
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 20:44
    #12
    ericssonsarah skrev 2015-12-04 20:31:40 följande:
    Jag tycker att människor som tränar regelbundet generellt sett har en hälsosammare utstrålning. När man aldrig rör på sig så försvinner den utstrålningen, man tappar muskler och hela kroppen liksom "säckar ihop". Hållningen, som jag nämnde innan, blir lätt sämre. Det är som om man tappar en viss spänst. Men återigen så vill jag bara betona att det inte handlar om att du måste ha någon slags superfysik eller leva upp till galna ideal. :)
    Tolkar jag dig rätt så menar du att man blir för degig i kroppen om man inte tränar? Du vill alltså att han ska ha lite snyggare/hårdare kropp?
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 21:35
    #15
    ericssonsarah skrev 2015-12-04 21:20:27 följande:
    Både ja och nej. "Degig" var ganska bra beskrivet för vad jag menar, men snyggare/hårdare behöver inte nödvändigtvis vara motsatsen. För det första är det högst individuellt hur en snygg kropp ser ut. :) När du säger hårdare så tänker jag på väldigt slimmade, vältränade kroppar, men det är kanske inte så du menar? Jag syftar mer på en normalt frisk och spänstig kropp, man behöver inte vara jättevältränad för att vara snygg enligt mig. Det är nog framförallt den friska utstrålningen som kroppen får när man rör på sig som jag tänker på. Svårt att sätta fingret på!
    Menar du en sån här kropp? Vänster bild är han typiskt degig, högra bilden är han vältränad.

    gyazo.com/609b9d56e61d3220e8665aa92999dd2d
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 23:21
    #21

    För att lista upp vad som kan göra mig snyggare: Bli vältränad, köp dyra snygga kläder, fixa håret, bleka tänderna och fixa ett högavlönat jobb... Thats it?

  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 5 Dec 17:30
    #26
    Anonym (Sugar babe) skrev 2015-12-05 01:57:55 följande:

    Bli; A.) Intelligent

    B.) Inflytelserik

    C.) Rik (som ett troll) och ha en lyxig livsstil.

    Finns inte en enda snygg tjej som inte faller för det. Sen kan du se ut hur som helst och hejkomochhjälpmig, bara du gör det i LYXförpackning.

    Om du inte är så smart, har inga kontakter och är fattig så får du träna järnet och låna till plastikkirurgi om så måste. Annars får du inte mycket att hänga i julgran. Sorry, men detta är dagens bittra sanning.


    Säger du det som kille eller tjej? Ljug inte, har inget att vinna över på ett forum.
Svar på tråden Hur blir man snygg som kille?