• Äldre 17 Dec 20:48
    2908 visningar
    4 svar
    4
    2908

    Bakmusad = problem

    I en annan tråd skrev jag att min nya kille tycker jag är väldigt "bakmusad" i förhållande till andra tjejer som han träffat. Inom sexet är det bara vid missionären som problem uppstår vid penetration annars är doggy och skeden super. Fått tips om att lägga kudde under rumpan för att komma upp.

    Nu till problemet. Om jag är så bakmusad och skiljer mig från alla andra kvinnor hur kommer det då att gå vid förlossning mm den dagen som vi bestämmer oss för att få barn? Ska jag vara orolig?

  • Svar på tråden Bakmusad = problem
  • Äldre 17 Dec 21:05
    #1

    Du verkar ha fått en hang up på detta bakmuseri. Och du skiljer dig inte från andra kvinnor, det är väl väldigt vanligt t.o.m 
    Att föda barn ( det är väl ett tag till du ska ha barn antar jag?)så kommer det nog gå fin-fint. 
    Släpp det där nu och njut istället.


    Goodness me
  • Äldre 17 Dec 21:17
    #3

    Det är ju inte så att du måste ligga på rygg och föda. Det finns andra förlossningsställningar. Eller kejsarsnitt.

  • Sarake­chi
    Äldre 18 Dec 04:07
    #4

    Vad fan är "bakmusad"?

  • Anonym (ölöäl­)
    Äldre 12 Jan 11:51
    #5
    Sarakechi skrev 2015-12-18 04:07:00 följande:

    Vad fan är "bakmusad"?


    Tror hon menar att hennes hål sitter närmare anus än venusberget. Detta är lika vanligt som allt annat o jag tror tom det är en fördel då man föder barn om huvudet kommer så långt från venusberget det går. 
    Detta är inget som syns genom kläderna.
Svar på tråden Bakmusad = problem