Inlägg från: Har gjort det |Visa alla inlägg
  • Har gjort det

Tjejer: Bröstknull pinsamt?

Frontline skrev 2015-12-20 00:00:09 följande:
    Vill med komma mellan min kvinnas bröst men för mig räcker det med att komma in med handen och smeka..
    I övrigt verkar det jävligt fånigt så man kan lika gärna knulla en melon som man har skurit hål i...
    Inte riktigt va.....
  • Har gjort det

Jag brukar bröstknulla innan jag kommer. Antingen ställer jag tjejen på knä och bröstknullar så och kommer på brösten eller så lägger jag tjejen ned och bröstknullar liggande och kommer i ansiktet.

• Har gjort det
    Anonym (40+) skrev 2015-12-31 12:54:12 följande:

för mig skulle det vara bara för att göra honom glad. Men nu utgår jag från att det är min partner, inte nån jag har sex med för första gången. Då hade jag nog tyckt det vore lite för tidigt om han bad om det. Men det beror helt på situationen. 

Är det min älskling kan visst låta honom göra det. men jag vill helst inte att han sprutar på mig i det läget, det skulle ju hamna på typ hakan :) 

Hehe man få ju vinkla upp lite om det ska komma i ansiktet :)
  • Har gjort det
    Anonym (Möjligt) skrev 2015-12-31 13:23:25 följande:
    Hur gör man rent konkret? Ska man hålla i brösten så att de kommer närmare varandra eller gör tjejen det?
    Jag brukar hålla ihop med mina händer och sen greppa tag om kuken precis innan jag kommer så jag kan sikta.
  • Har gjort det
    Anonym (Möjligt) skrev 2015-12-31 13:23:25 följande:
    Hur gör man rent konkret? Ska man hålla i brösten så att de kommer närmare varandra eller gör tjejen det?
    Om tjejen står på knä är det oftast enklast att hon håller ihop brösten då
  • Har gjort det
    Anonym (Möjligt) skrev 2015-12-31 14:15:25 följande:
    Står man själv framför henne då eller vad?
    Ja det gör man och tjejen håller ihop brösten och sen så kan man välja om man vill spruta i ansiktet eller på brösten.
  • Har gjort det
    Anonym (Möjligt) skrev 2015-12-31 14:36:24 följande:
    Jag blir riktigt sugen på att pröva. Jag kunde i och för sig fråga hur hon gjorde med sitt ex, men jag vill inte bena alltför mycket i det heller.
    Gör det. Det är nice. Klart du kan fråga vad hon gjort tidigare. Om du undrar nåt mer så fråga på :)
  • Har gjort det
    Anonym (Möjligt) skrev 2016-01-03 16:30:40 följande:
    Behövs det något glidmedel eller funkar det bra ändå? Går det lätt att komma på detta sätt eller får man jobba på länge? Är det mindre skönt än samlag?
    För mig har det alltid funkat bra utan glidmedel eftersom jag gör det på slutet, strax innan jag kommer. Inga problem att komma eftersom det är nåt jag gör innan jag sprutar i ansiktet. Går inte att jämföra med samlag. Är en grej jag för innan jag kommer men antar att vissa kan göra det innan samlag med.
Svar på tråden Tjejer: Bröstknull pinsamt?