Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Blandaren

Tjejer: Bröstknull pinsamt?

Ni tjejer, är det pinsamt om killen vill bröstknulla dig? Eller vad tänker du om en kille ber om att få knulla dig mellan brösten och komma där?

• Svar på tråden Tjejer: Bröstknull pinsamt?
  • Har gjort det
    Anonym (Möjligt) skrev 2015-12-31 14:36:24 följande:
    Jag blir riktigt sugen på att pröva. Jag kunde i och för sig fråga hur hon gjorde med sitt ex, men jag vill inte bena alltför mycket i det heller.
    Gör det. Det är nice. Klart du kan fråga vad hon gjort tidigare. Om du undrar nåt mer så fråga på :)
  • Anonym (Möjligt)
    Har gjort det skrev 2015-12-31 19:44:48 följande:
    Gör det. Det är nice. Klart du kan fråga vad hon gjort tidigare. Om du undrar nåt mer så fråga på :)
    Behövs det något glidmedel eller funkar det bra ändå? Går det lätt att komma på detta sätt eller får man jobba på länge? Är det mindre skönt än samlag?
  • Flisan68
    Blandaren skrev 2015-12-18 20:25:33 följande:

Ni tjejer, är det pinsamt om killen vill bröstknulla dig? Eller vad tänker du om en kille ber om att få knulla dig mellan brösten och komma där?

Tycker det är härligt när han bröstknullar mig och sprutar över mig :)
  • Har gjort det
    Anonym (Möjligt) skrev 2016-01-03 16:30:40 följande:
    Behövs det något glidmedel eller funkar det bra ändå? Går det lätt att komma på detta sätt eller får man jobba på länge? Är det mindre skönt än samlag?
    För mig har det alltid funkat bra utan glidmedel eftersom jag gör det på slutet, strax innan jag kommer. Inga problem att komma eftersom det är nåt jag gör innan jag sprutar i ansiktet. Går inte att jämföra med samlag. Är en grej jag för innan jag kommer men antar att vissa kan göra det innan samlag med.
  • Anonym (Slyna 0:))

Men krävs inte det att partnern (kvinnan är välutrustad med bröst då? ^^
    Har aldrig testat bröst knull faktisk, men pressar man ihop brösten så partnern kan känna brösten rejält? Antar jag man gör.

Haha vore rätt mysigt att känna killens stora kuk mellan mina stora boobs ^^

• j a d e
    Anonym (Slyna 0:)) skrev 2016-01-04 02:16:15 följande:

Men krävs inte det att partnern (kvinnan är välutrustad med bröst då? ^^

Har aldrig testat bröst knull faktisk, men pressar man ihop brösten så partnern kan känna brösten rejält? Antar jag man gör.

Haha vore rätt mysigt att känna killens stora kuk mellan mina stora boobs ^^

Det är nog svårt med riktigt små bröst, ja. Du får väl prova? :) Är rätt förvånad att så många antingen ser detta som något rubbat eller aldrig ens provat det. Känns oerhört standard.
    j a d e skrev 2016-01-04 02:21:19 följande:
    Det är nog svårt med riktigt små bröst, ja. Du får väl prova? :) Är rätt förvånad att så många antingen ser detta som något rubbat eller aldrig ens provat det. Känns oerhört standard.
    Bara det att jag har sagt till min partner att det vore sexigt om han sprutade över min bröst och smörjde in dem med hans sperma, men det verkade inte som han var lockad på det direkt :/
  • j a d e
    Anonym (Slyna 0:)) skrev 2016-01-04 02:30:52 följande:

Bara det att jag har sagt till min partner att det vore sexigt om han sprutade över min bröst och smörjde in dem med hans sperma, men det verkade inte som han var lockad på det direkt :/

Trist, det där är ju sjukt najs. Han kanske inte är särskilt bröstintresserad...?
    j a d e skrev 2016-01-04 02:34:56 följande:
    Trist, det där är ju sjukt najs. Han kanske inte är särskilt bröstintresserad...?
    Haha nhe han är mer rump intresserad, har bägge två som tur är, men vore inte fel om han ägnade mer tid åt brösten ^^
  • j a d e
    Anonym (Slyna 0:)) skrev 2016-01-04 02:41:15 följande:

Haha nhe han är mer rump intresserad, har bägge två som tur är, men vore inte fel om han ägnade mer tid åt brösten ^^

Vore rätt besvärligt om du inte hade bägge två ;)

Men sånt där kan man inte påverka, alltså är han inte så tuttig lär han väl inte bli det heller. Glad att min gillar båda delar. Men du får väl fokusera på röven då. Har man stora skinkor kan man ju skinkknulla a' la tuttknull Har ingen lösning på bristen av sperma på brösten dock. Tough luck.
    j a d e skrev 2016-01-04 02:48:56 följande:
    Vore rätt besvärligt om du inte hade bägge två ;)

Men sånt där kan man inte påverka, alltså är han inte så tuttig lär han väl inte bli det heller. Glad att min gillar båda delar. Men du får väl fokusera på röven då. Har man stora skinkor kan man ju skinkknulla a' la tuttknull Har ingen lösning på bristen av sperma på brösten dock. Tough luck.
    Haha jag får väl försöka igen o säga hur hett det vore ^^
    Skink knulla, vaginalsex eller analsex, bara o välja där mellan de tre på doggystyle, då ser han rumpan iaf :P

Brukar inte killar gilla de något av de mer? Tur du har :D
  • Göteborgsmannen

Mysigt

Flisan68 skrev 2016-01-03 17:12:42 följande:

Tycker det är härligt när han bröstknullar mig och sprutar över mig :)

Svar på tråden Tjejer: Bröstknull pinsamt?