• Anonym (ideal­)
    Äldre 22 Dec 06:00
    26459 visningar
    116 svar
    116
    26459

    Är det möjligt för en riktig kvinna att ha den här kroppen?

    Jaja, jag vet. Det här är ingen riktig kvinna blablabla. Men det är meningen, för frågan lyder:

    Kan riktiga kvinnor - med rätt anlag och gener - få en sådan här kropp? Som ni ser så är hon jättesmal överallt förutom rumpan som tvärtemot resten av kroppen är ganska mullig.



    Frågan rör alltså hennes kropp som helhet, är den realistisk/trovärdig? Eller är den bara rena fantasier som inte existerar i verkligheten?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det möjligt för en riktig kvinna att ha den här kroppen?
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 22 Dec 07:02
    #1

    Det finns exempel på kvinnor med betydligt större skillnad mellan midje o stussmått.

  • Äldre 22 Dec 07:07
    #2

    Visst är den trovärdig. Var har du levt? Pojkinternat? Munkkloster? Har du aldrig varit på en badstrand en varm sommardag?

  • Anonym (ideal­) Trådstartaren
    Äldre 22 Dec 07:13
    #3
    Efraim Barkbit skrev 2015-12-22 07:02:03 följande:

    Det finns exempel på kvinnor med betydligt större skillnad mellan midje o stussmått.


    Som inte har silikon i skinkorna ala Kim Kardashian?
    Aikido skrev 2015-12-22 07:07:17 följande:

    Visst är den trovärdig. Var har du levt? Pojkinternat? Munkkloster? Har du aldrig varit på en badstrand en varm sommardag?


    Väldigt få kvinnor har så där extremt smal midja, och de få som har det har åtminstone inte jag sett en stor, mullig stjärt på.
  • Anonym (Loose­r)
    Äldre 22 Dec 07:14
    #4
    -3 +1

    Alltså du och dina oändligt stor mängt trådar med dataannimerade tjejer. Skaffa ett liv ts. Skrämmande att du sitter vid datorn och bara lever i den världen. Du framstår som en looser.

  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 22 Dec 07:16
    #5
    Anonym (ideal) skrev 2015-12-22 07:13:03 följande:

    Som inte har silikon i skinkorna ala Kim Kardashian?Väldigt få kvinnor har så där extremt smal midja, och de få som har det har åtminstone inte jag sett en stor, mullig stjärt på.


    Ja det är inget ovanligt.
  • Anonym (ideal­) Trådstartaren
    Äldre 22 Dec 07:18
    #6
    Efraim Barkbit skrev 2015-12-22 07:16:38 följande:
    Ja det är inget ovanligt.
    Upp till bevis! Fram med bilder!
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 22 Dec 07:20
    #7
    Anonym (ideal) skrev 2015-12-22 07:18:37 följande:

    Upp till bevis! Fram med bilder!


    Gå en runda på stan.
  • Äldre 22 Dec 07:20
    #8
    Anonym (ideal) skrev 2015-12-22 07:13:03 följande:
    Väldigt få kvinnor har så där extremt smal midja, och de få som har det har åtminstone inte jag sett en stor, mullig stjärt på.
    Och eftersom du inte har sett en kvinna med så smal midja och så stor stjärt i verkligheten (eller på bild) så vad?
  • Anonym (tant agda)
    Äldre 22 Dec 07:25
    #9
    Anonym (ideal) skrev 2015-12-22 07:13:03 följande:
    Som inte har silikon i skinkorna ala Kim Kardashian?
    Aikido skrev 2015-12-22 07:07:17 följande:

    Visst är den trovärdig. Var har du levt? Pojkinternat? Munkkloster? Har du aldrig varit på en badstrand en varm sommardag?


    Väldigt få kvinnor har så där extremt smal midja, och de få som har det har åtminstone inte jag sett en stor, mullig stjärt på.
    Håller med dig. Med en extremt smal midja följer ofta liten rumpa och små bröst. Man kan kanske träna röven så den blir större men det behövs ju fett också för att göra den rund. Jag är kvinna och "surt sa räven" och allt det där men jag skulle gärna ha en smal midja men INTE en jätteröv och små bröst är en enorm fördel om man tränar.
  • Anonym (ideal­) Trådstartaren
    Äldre 22 Dec 07:29
    #10
    Efraim Barkbit skrev 2015-12-22 07:20:31 följande:
    Gå en runda på stan.
    Been there done that. Finns inte en enda tjej som har så där smal midja.
    Aikido skrev 2015-12-22 07:20:40 följande:
    Och eftersom du inte har sett en kvinna med så smal midja och så stor stjärt i verkligheten (eller på bild) så vad?

    Så undrar jag om det är en realistisk porträttering att ge karaktären midjan på en undernärd catwalkmodell och sedan en stor, rultig stjärt på det.
    Anonym (tant agda) skrev 2015-12-22 07:25:11 följande:
    Håller med dig. Med en extremt smal midja följer ofta liten rumpa och små bröst. Man kan kanske träna röven så den blir större men det behövs ju fett också för att göra den rund. Jag är kvinna och "surt sa räven" och allt det där men jag skulle gärna ha en smal midja men INTE en jätteröv och små bröst är en enorm fördel om man tränar.

    Sant, men hennes rumpa ser ju inte ens vältränad ut. Inte det minsta.
Svar på tråden Är det möjligt för en riktig kvinna att ha den här kroppen?