• Anonym (Tja)

    Fittans tajthet har betydelse

    Jag låg med en liten thailändska i sommras, fyfan vad tajt och skön hon var..


    De som säger att tajtheten inte spelar någon roll har inte testat en riktigt tajt och skön brud.

  • Svar på tråden Fittans tajthet har betydelse
  • Samtalshoran
    Anonym (Tja) skrev 2015-12-24 14:36:12 följande:

    Jag låg med en liten thailändska i sommras, fyfan vad tajt och skön hon var..

    De som säger att tajtheten inte spelar någon roll har inte testat en riktigt tajt och skön brud.


    Eller *gasp* så kanske man tycker olika om det?
  • Anonym (tajt)

    Haha bra att man är tajt då!
    Träffat väldigt många med alla olika storlekar, alla har tyckt jag är tajt.

    Dock blir det problem när killen har en stor kuk o man inte har sex på en vecka, blir lite jobbigt i början då det ibland kan göra lite ont, haha

  • Anonym (H)

    Jag tror jag är väldigt tight där nere för jag kan inte riktigt njuta av för tjocka saker där nere. Det känns konstigt och är inte lika skönt som normalstora. Gillar dock inte små kukar :)

  • Anonym (Pappa33)
    Anonym (Tja) skrev 2015-12-24 14:36:12 följande:

    Jag låg med en liten thailändska i sommras, fyfan vad tajt och skön hon var..


    De som säger att tajtheten inte spelar någon roll har inte testat en riktigt tajt och skön brud.


    Hur känns en tajt och skön brud, jämfört med en icke-tajt?
  • Givdul

    Allt är väl relativt? Vad som är tight för dig är kanske inte tight för mig. Sedan kanske inte hur tight en partner är styr hur skönt det är. Intresset avgör:)

  • Anonym (RRR)

    Min sambo tycker att jag är tajt så jag uppmanar alla killar som inte tycker att ni har en tajt brud be dom göra knipövningar det är hälsosamt  att göra om man är kvinna och man blir mer tajt och jag tycker det är upphetsande att höra när min kille säger åh vad tajt och skön du är måste du vara så tajt du gör det inte lätt för mej utan jag har svårt att få dej att njuta mer för du är så skön

    Älskar när han har svårt att hålla tillbaka men sedan så säger han att han inte kan hålla ut längre och säger typ förlåt flera flera ggr

  • Anonym (H)
    Anonym (RRR) skrev 2016-01-18 14:32:07 följande:

    Min sambo tycker att jag är tajt så jag uppmanar alla killar som inte tycker att ni har en tajt brud be dom göra knipövningar det är hälsosamt  att göra om man är kvinna och man blir mer tajt och jag tycker det är upphetsande att höra när min kille säger åh vad tajt och skön du är måste du vara så tajt du gör det inte lätt för mej utan jag har svårt att få dej att njuta mer för du är så skön

    Älskar när han har svårt att hålla tillbaka men sedan så säger han att han inte kan hålla ut längre och säger typ förlåt flera flera ggr


    Knipövningar är bra men jag tror bestämt att vi precis som killar är olika stora där nere. Vissa tjejer äääälskar ju väldigt grova kukar och pratar om känslan att först DÅ känner dom sig välfyllda. Sen finns vi andra som tycker det är hemskt jobbigt och njuter mer av normalstora. Det har ju inte med knipövningar att göra utan hur man är född.
  • Anonym (slappt är bra)

    personligen vill jag att det ska finnas gott om utrymme. har haft flera tjejer som varit riktigt tajta. men det var absolut inget för mig!! jag vill att det ska finnas gott om utrymme. men det är bara min åsikt! 

  • Anders 386

    Känslan för kuken blir ju skönare med en tight. Men för mig som alltid har fått utlösning väldigt snabbt så föredrar jag faktiskt en som inte är så tight. Själva orgasmen blir också mycket skönare när jag kan hålla på längre och liksom jobba upp spänningen under en längre tid.

    Tight fitta = snabbare orgasm men inte så intensiv. Glad
    Inte så tight fitta = Mer intensiv orgasm som tar längre tid att uppnå. Skrattande

Svar på tråden Fittans tajthet har betydelse