• Anonym (Berätta eller ej?)

    Killar! Om er nya KK råkade bli gravid...

    ...och hon planerade att göra abort, hade ni velat att hon berättade om graviditeten och den kommande aborten?

    Scenario: Ni träffas enbart för sex (enastående bra sådant), inga dejtliknande träffar eller dylikt, men ni tycker bra om varandra och har långa givande samtal i sängen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar! Om er nya KK råkade bli gravid...
  • Anonym (jdlsvs)

    Säger som föregående,då får man väl ta sitt ansvar.

  • xSpinell

    Ja , o vill man inte göra det efter så kan man ju ta sitt ansvar innan

    Finns ju lite olika tillvägagångssätt , jag tex har seriliserat mig .

    Behöver aldrig mer ta ansvar än så igen :)

  • Anonym (Berätta eller ej?)
    xSpinell skrev 2015-12-26 20:29:36 följande:

    Ja , o vill man inte göra det efter så kan man ju ta sitt ansvar innan

    Finns ju lite olika tillvägagångssätt , jag tex har seriliserat mig .

    Behöver aldrig mer ta ansvar än så igen :)


    Det är ju lite sent påtänkt när graviditeten väl är ett faktum...
    boomstar skrev 2015-12-26 21:40:08 följande:

    Självklart vill man veta! Tycker det är grymt att inte ens tala om.


    Även fast båda är på det klara med att de inte vill ha fler barn? Skulle du vilja veta även fast du bestämt dig för att inte träffa henne mer?
  • xSpinell

    Anonym (Berätta eller ej?) skrev 2015-12-26 22:17:17 följande:[/quote-nick]Det är ju lite sent påtänkt när graviditeten väl är ett faktum...

    :::::---------->

    Just därför mitt val .

    Så enkelt , kostade några hundra o en vit vecka måste du ha så det får läka ihop ordentligt .

  • boomstar
    Anonym (Berätta eller ej?) skrev 2015-12-26 22:17:17 följande:
    Det är ju lite sent påtänkt när graviditeten väl är ett faktum...
    boomstar skrev 2015-12-26 21:40:08 följande:

    Självklart vill man veta! Tycker det är grymt att inte ens tala om.


    Även fast båda är på det klara med att de inte vill ha fler barn? Skulle du vilja veta även fast du bestämt dig för att inte träffa henne mer?
    Självklart! Det är hennes rätt att välja abort eller behålla barnet oavsett vad jag vill, men det är min rätt att i alla fall få reda på det.

    Kanske jag hade velat få chansen att föreslå ett annat beslut, kanske jag hade gillat veta att sperman i alla fall fortfarande funkar, kanske jag hade velat ta en sup och ägna en tanke åt vad som hade kunnat bli mitt barn, oavsett vad så tycker jag det är min rätt att få reda på det.
  • Anonym (Berätta eller ej?)
    boomstar skrev 2015-12-26 22:36:30 följande:

    Självklart! Det är hennes rätt att välja abort eller behålla barnet oavsett vad jag vill, men det är min rätt att i alla fall få reda på det.

    Kanske jag hade velat få chansen att föreslå ett annat beslut, kanske jag hade gillat veta att sperman i alla fall fortfarande funkar, kanske jag hade velat ta en sup och ägna en tanke åt vad som hade kunnat bli mitt barn, oavsett vad så tycker jag det är min rätt att få reda på det.


    Killen i mitt fall har gjort det helt klart att han hoppas jag gör abort om jag är gravid då han absolut inte vill ha fler barn, vilket jag skulle göra oavsett. Skulle aldrig tvinga på någon ett barn eller skaffa barn med nån jag inte ens är ihop med.

    Nu har jag inte hört av honom på flera dagar, sedan sist vi sågs, så jag utgår från att han dumpat mig. Helt utan förklaring, allt var toppen när vi sa hejdå. Så uppenbarligen bryr han sig inte om jag är gravid eller inte, och jag har ingen lust alls att jaga efter honom som nån hundvalp. Att han kanske skulle gilla att veta att hans spermier fortfarande kan simma skulle jag inte kunna bry mig mindre om, när jag själv blivit lämnad till att ta mig igenom det här alldeles ensam.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

    Jag hade velat veta. Då kan vi i varje fall ta en diskussion. Sedan ser jag ju gärna att hon gör en abort då jag inte vill ha barn men väljer hon att behålla tar jag förstås mitt ansvar.


    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • boomstar
    Anonym (Berätta eller ej?) skrev 2015-12-26 23:12:21 följande:
    Killen i mitt fall har gjort det helt klart att han hoppas jag gör abort om jag är gravid då han absolut inte vill ha fler barn, vilket jag skulle göra oavsett. Skulle aldrig tvinga på någon ett barn eller skaffa barn med nån jag inte ens är ihop med.

    Nu har jag inte hört av honom på flera dagar, sedan sist vi sågs, så jag utgår från att han dumpat mig. Helt utan förklaring, allt var toppen när vi sa hejdå. Så uppenbarligen bryr han sig inte om jag är gravid eller inte, och jag har ingen lust alls att jaga efter honom som nån hundvalp. Att han kanske skulle gilla att veta att hans spermier fortfarande kan simma skulle jag inte kunna bry mig mindre om, när jag själv blivit lämnad till att ta mig igenom det här alldeles ensam.
    Ja, men då har du ju redan talat om. Mer än så kan du inte göra. Riktigt dåligt att inte i alla fall erbjuda sig att ställa upp och försöka stötta, även om det bara va en one night stand. Man är ju två som orsakat det.
Svar på tråden Killar! Om er nya KK råkade bli gravid...