Inlägg från: Hobgoblin |Visa alla inlägg
  • Hobgoblin

    börja nästa ord på förra ordets sista bokstav

    Kifayat skrev 2022-03-30 20:08:53 följande:
    tjej 18 sthlm, 170 cm, smal 58 kg, 75F, långt platinablont hår och blå ögon
    en gång blev jag spontancnullad och dubbelmackad av två stycken på en fullsatt buss och fick applåder sen när jag blev nerspärmad
    aa har varit med om massa saker, en gång cnullades jag liggandes i en av fimpar, sopor och kanyler, igenproppad pissoarränna, med urin och skräp stänkandes omkring mig och cnullades
    en annan gång sög jag av ett gäng alkisar i en gångtunnel och så spärmade dom och urinerade på mig tihi! jag passade på att bajsa när jag satt på huk
    en annan gång lät jag mig bli påcnullad av ett gäng alkisar i en park, en försökte cnulla in gamla fimpar i bajan på mig, dom tog mig i alla hål och sen urinerade dom på mig och spärmade ner mig
    projektilspärma mig med ditt flygande DNA! smeta ut ditt cnullgegg i mitt ansikte bara så att det ser ut som om jag har fått majonäs och torsksås utgeggat i mitt söta ansikte tihi!
    cnullades av en gubbe förut, han cnullade mig i min 18-åriga tonårsbaja så att bajset vällde ut som nougatkräm på sidorna och jag fick en bajhålsorgasm! sedan sladdade han ut sin jävla spärma i mitt jävla ansikte uuuh jäää och daskade sin bajsiga kuq i mitt ansikte tihi!
    det var tre gubbar som cnullade på mig i bajan å alla hål och spärmade mig i ansikte och munnen och en urinerade på mig med, det var skönt att få den i min 18-åriga tonårsbaja, TIHI! vi var på en smutsig toalett på en centralstation och det luktade inte så trevligt å så där men de var jätteskönt!
    en annan gång lät min kille mig bli cnullad av ett gäng alkisar och lodisar i en park tihi! de var väldigt spännande när bajshålet blev cnullat när jag låg på rygg på en bänk å såklart i fit-ta å mun med. de flesta killar tycker att ja e assnygg så jag funderar på att bli modell eftersom ja e både smart å snygg.
    Jahaja ... såpass.
Svar på tråden börja nästa ord på förra ordets sista bokstav