• Svar på tråden Vad tycker ni om min blogg?
  • lindalicious

    Nej jag fastnade inte för den. Klickade runt en del och i ett inlägg från 23 december säger du åt dina läsare att sluta läsa bloggen för att dom är "urkassa på att kommentera" men att du trots det önskar dom god jul eller "hoppas åtminstone att ni inte dör en alltför plågsam död". Öh? Nä jag hade inte fortsatt läsa en sådan blogg. Alls.


    Don't get mad, get even.
  • Dr Nail
    lindalicious skrev 2015-12-30 20:02:20 följande:

    Nej jag fastnade inte för den. Klickade runt en del och i ett inlägg från 23 december säger du åt dina läsare att sluta läsa bloggen för att dom är "urkassa på att kommentera" men att du trots det önskar dom god jul eller "hoppas åtminstone att ni inte dör en alltför plågsam död". Öh? Nä jag hade inte fortsatt läsa en sådan blogg. Alls.


    Hm. Nu blev jag nyfiken.
  • Damien
    lindalicious skrev 2015-12-30 20:02:20 följande:

    Nej jag fastnade inte för den. Klickade runt en del och i ett inlägg från 23 december säger du åt dina läsare att sluta läsa bloggen för att dom är "urkassa på att kommentera" men att du trots det önskar dom god jul eller "hoppas åtminstone att ni inte dör en alltför plågsam död". Öh? Nä jag hade inte fortsatt läsa en sådan blogg. Alls.


    Råkade använda fel nick men angav rätt e-mail trodde jag... Jag var lite irriterad när jag skrev det. Tror att jag senare skrev något mer positivt.
  • Damien

    Jag startade bloggen främst p.g.a. problem jag har med mitt boende. Behövde skriva av mig angående det och tyckte det var bra om det kan uppmärksammas. Har dock även postat en hel del annat där som betraktelser kring allt möjligt, anekdoter, dikter m.m.

Svar på tråden Vad tycker ni om min blogg?