nya ullared/gekås-tråden
Resesängen kostar 269 kr om jag inte minns fel.
Resesängen kostar 269 kr om jag inte minns fel.
Jag undrar om de har solskyddskläder till småbarn? (sådana där dräkter i UV-skyddande material)
Solskyddande keps köpte vi, men jag glömde kolla efter solskyddskläder sist.
Jag undrar också om det finns cykelstol?
Vad kostar hjälm till småbarn?
Novasmam, ja de har 3 sorters sulky. En paraplysulky, en större sulky (som heter BMX-vagn) med suflett och sedan en sulky som påminner om den äldre Emmaljunga-modellen (utan sufflett).
Jag tror att de kostar 189 (paraplyvagnen), 399 (sulkyn)och 429 (BMX-vagnen) kr. Vi har BMX-vagnen och den har något större hjul (svängbara) än en paraply-sulky och ställbar rygg. Vi är jättenöjda med den och har sett nästan likadana i andra barn-affärer för mer än det dubbla priset.
Sök på BMX-vagn här på FL så hittar du säkert mer info!
Ängeln; jag har inte köpt den, men har läst att andra är nöjda med den. Den ska tydligen ha ganska hög ljudnivå, men man kan nog tejpa för så att ljudet dämpas.
Jag undrar om de har solskyddskläder till småbarn? (sådana där dräkter i UV-skyddande material)
Solskyddande keps köpte vi, men jag glömde kolla efter solskyddskläder sist.
Jag undrar också om det finns cykelstol?
Vad kostar hjälm till småbarn?
oops, råkade backa och klicka på skicka igen. Ursäkta!
Har de pottor?
augusti05, jag köpte samma byxor och sverigebodyn till vår 9 månader gamla kille
Jag köpte även samma pyjamas, fast i strl 86-92. Nu efter några tvättar är den lagom, den krymper massor i tvätten.