• Matl

BIM februari 2016

Hoppar in här jag med Har BIM runt den 10-11 Februari.
    Slutade med ppiller i mitten på december och fick min första mens efter det förra veckan.. hade som första försöket då men förstod nästan att det inte gick vägen då jag nyss slutade med ppillrerna och hade inte koll på något. Så detta är andra, men första RIKTIGA försöket kan man säga när allt kommit igång 

Det blir mitt tredje barn, min sambos andra och vårat första gemensamma då

• Matl

Hur mår ni alla som har ca 1 vecka kvar till BIM?
    Jag har ca 6-7 dagar kvar och har en del symptom nu.. otroligt ömma bröstvårtor, kan inte ta på dom...halsbränna som jag aldrig har annars, molvärk i magen till och från enda från runt ÄL...osv.
    Känner mig gravid på ett sätt...har två barn sen tidigare så har mina känningar. :P Men kan ju vara fel också helt klart...haha..lär väl sluta med det, att jag har fel :P

Förresten så är mitt användarnamn felstavat i BIM-listan, om nån kan ändra det :D Heter Matl, inte Mati :P Hihi

• Matl

Grattis Elinm95!!! när hade du bim? Vad har Du för symptom?

• Matl

Grattis till alla som plussat!!!

Själv hade jag BIM igår men har inte fått någon mens och testade negativt igår... fattar ingenting. Min mens har aldrig, under tiden jag inte ätit ppiller, varit sen. Jag har inte mensvärk som att den är på gång.. men har och har haft massa symptom på graviditet och har känslan att jag är gravid. Men testet visade ju negativt...så antar att jag måste ha fel såklart men varför kommer inte mensen då??

Jag slutade ju med ppiller I december så funderar om ägglossningen kan ha varit senare denna månad än jag trodde och därför visar det inget på test? Men hur stor chans är det? Borde inte testet visa ändå? Kan inte bara mensen komma istället så man slipper fundera... :-P Kroppen kan ju iförsig bara strula sig denna månad oxå men har aldrig varit med om det någon gång. Har nån varit med om något liknande?

• Matl

Min mens kom i lördags i alla fall...så nån kan ta bort mig från BIM-listan ni som kan.. bara hoppas på nästa BIM i mitten på mars då.. åh denna väntan!!
    Ajja, grattis alla som plussat och lycka till ni andra!

Svar på tråden BIM februari 2016