• Anonym (plankan)

    Hur snygg kille vill du ha ett förhållande med?

    Om ni tjejer är ute efter ett förhållande med en kille - hur snygg kille vill ni då helst ha? Vill ni ha en ful kille så att ni slipper oroa er för att han ska vara otrogen? kanske ni föredrar något mitt emellan? eller vill ni ha en riktigt snygg kille kanske?

    skippa snacket om att den man är tillsammans med är en 10a i dennes ögon - denna fråga ställs vid själva dejting fasen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur snygg kille vill du ha ett förhållande med?
  • Pentra

    Det är fult att vara otrogen, så varför skulle man då frivilligt välja att vara tillsammans med en så ful kille? Inte jag iaf...

  • Anonym (plankan)
    Pentra skrev 2016-01-15 00:10:44 följande:

    Det är fult att vara otrogen, så varför skulle man då frivilligt välja att vara tillsammans med en så ful kille? Inte jag iaf...


    Vem är du att döma vilka personer det är som kommer att vara otrogen eller inte?
  • Pentra
    Anonym (plankan) skrev 2016-01-15 00:29:06 följande:
    Vem är du att döma vilka personer det är som kommer att vara otrogen eller inte?

    Av erfarenhet vet jag att ränder kanske, kanske, måhända, bleknar något med tiden, men de går aldrig ur... Så, en kille som är känt obotligt otrogen, dvs. går bakom ryggen, är en fuling som jag skulle avhålla mig ifrån. ... /Pentra
  • ÄrDuTolvEller

    Ärligt, är du tolv bast eller!?

    Vilken normal, vuxen människa sätter poäng på utseende?

    Och vadå "full kille för att slippa vara orolig att han ska vara otrogen"? - Om jag är tillsammans med en kille som har ett snyggt yttre, som sedan är otrogen, så lyser hans genomruttet fula inte igenom och hela hans yttre solkas och blir till det fulaste jag skådat.

  • ÄrDuTolvEller
    ÄrDuTolvEller skrev 2016-01-15 00:47:20 följande:

    Ärligt, är du tolv bast eller!?

    Vilken normal, vuxen människa sätter poäng på utseende?

    Och vadå "full kille för att slippa vara orolig att han ska vara otrogen"? - Om jag är tillsammans med en kille som har ett snyggt yttre, som sedan är otrogen, så lyser hans genomruttet fula inte igenom och hela hans yttre solkas och blir till det fulaste jag skådat.


    * genomruttet fula INRE, skulle det stå.
  • ÄrDuTolvEller
    Givdul skrev 2016-01-15 00:54:49 följande:

    Måste alla rösta?


    Ja, alla måste, särskilt du! Du måste rösta 37 gånger för att det ska vara giltigt. Annars blir det böter!
  • Givdul
    ÄrDuTolvEller skrev 2016-01-15 01:02:03 följande:

    Ja, alla måste, särskilt du! Du måste rösta 37 gånger för att det ska vara giltigt. Annars blir det böter!


    Va! Böter, not for me
  • Asirna

    Innan jag ens träffade min partner, fick kontakt med honom på en dejt sida så tyckte jag han är en tia och det är han fortfarande. Många av mina vänner har sagt "GUUUD VA SNYGG HAN ÄR!!!!"

    SÅ han är verkligen en 10 :)

Svar på tråden Hur snygg kille vill du ha ett förhållande med?