• Flickanx2

    Farmen 2016

    Fråga gärna om du undrar över hur det är att vara med i en dokusåpa som Farmen!

    Utdrag ur boken som jag skriver just nu "Farmen 2016, det Sociala Experimentet":
     
    Det slår mig att jag är helt utlämnad till min nya familj, till de människorna som nu tågar in till Farmen. 16 okända personer som alla säkerligen har både sina för och nackdelar.
    Fast inte bara inför dem, jag är även utlämnad inför alla som senare kommer att titta på programmet på tv. Alla ska komma att bedöma min insats och mitt utseende men även mitt sätt att vara i denna stundande tävling.
     
    Nu blir jag tvungen visa mitt osminkade jag och det finns ingenting i världen jag kan göra åt saken. Detta i en miljö som jag inte ens i min vildaste fantasi kunde föreställa mig. Endast med de kläder jag har på kroppen och i min tunga säck på ryggen ska jag genomleva en hård och tuff tid framöver.
     
    Jag är på väg in i tävlingen med ett antal kameror hack i häl som ska bevittna och sedan göra sin egen tolkning av det hela. Det enda jag kan tänka just nu är:
    ?Huh, vad har jag gett mig in i??.
     
    Nu finns inte längre någon väg tillbaka. Nu är det inget annat att göra än att bara gilla läget.
    Det som tar upp min tankeverksamhet just nu är de människor som jag ska tillbringa min närmsta tid med inne på Farmen. Det gör mig lite nervös och rädd.
     
    ?Vad är det för människor jag ska leva med??, säger jag i den allra första synk som jag har.
    ?Hur är de? Snälla, konstiga? Dumma??., frågar jag mig själv. Det är sådana tankar som snurrar runt i mitt huvud. Jag sneglar på deltagarna som går bredvid mig i den snåriga skogenVi är äntligen är på väg in tillFarmen.

    ekdungen.blogspot.se/

Svar på tråden Farmen 2016