• Äldre 23 Jan 13:14
    1341 visningar
    5 svar
    -1
    5
    1341

    LA och Miami är hetaste resmålet för barnfamiljen

    LA och Miami är hetaste resmålet för barnfamiljen
    Vill du veta var du äter Stockholms godaste frukost, var i London du kan bo granne med kändisarna eller vilket som är det allra trendigaste resmålet 2016? Eller vill du bara drömma dig bort till spännande platser? Nu öppnas dörrarna till den nya resesajten World Citizen, där redaktören Lovisa de Geer guidar till världens allra hetaste hörn.

    Denna tråd innehåller kommentarer för ovantående artikel.

    Läs hela artikeln här
  • Svar på tråden LA och Miami är hetaste resmålet för barnfamiljen
  • Äldre 23 Jan 13:14
    #1
    +1

    Det här verkar som en riktig skitsite. Powerd by American Experes & SAS. Ser bara en massa USA-destinationer, lite Sverige och lite annat mittimellan. Det allra mesta under USA-inflytande. Lite Kina som är fortfarande, åtminstone officiellt, "de kan vi stå ut med eftersom det vi(USA) på sätt o vis har skapat ett visst ekonomiskt beroende till Kina"...
    Jag får kväljningar av sådana här propagandakanaler...

  • Äldre 23 Jan 13:18
    #2

    Nej fy fan!

    Lång resa, ofta med byte, dyra biljetter, dyrt att bo och leva, terrorhot, avgaser, osv, osv, osv.

  • Äldre 23 Jan 13:36
    #3
    +1

    Undrar vad World Citizen Foundation tycker om den resesiten...som jag dessutom inte hittar. Länk? Kollar gärna in den.


    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Äldre 23 Jan 13:40
    #4
    +1

    Never mind. Found it. Men det var väl en av de sämsta bloggarna (för en glorifierad blogg är det) jag sett. 

    Den går bort.


    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Äldre 26 Jan 00:04
    #5

    reklammmmmm blog !?! pfff

Svar på tråden LA och Miami är hetaste resmålet för barnfamiljen