• Anonym (Finge­r)
    Äldre 2 Feb 23:35
    8395 visningar
    11 svar
    11
    8395

    Kan man få orgasm av ett finger i rumpan?

    För en tid sedan hände en konstig grej som jag undrat över. Jag hade följt med en rolig och sprallig tjej hem från en fest och efter en del hånglande fick vi av varandra kläderna. Jag satt i soffan och hon satte sig grensle över mig och började rida. Jag smekte hennes skinkor som jag brukar, men märkte att när jag närmade mig hennes anus med handen så ökade hon takten. Vi sa ingenting, men jag lirkade försiktigt in långfingret i rövhålet och då var det som om jag tryckt på en knapp. Hon stönade och började rida mig våldsamt. Så våldsamt att jag inte lyckades hålla tillbaka satsen trots att jag kämpade mot. 
       Jag slaknade och gled ur, och hade tänkt dra ut fingret ut rumpan, men hon viskade "fortsätt" så jag körde på. Tryckte in hela långfingret och juckade fram och tillbaka så mycket jag kunde. Och så plötsligt gick det för henne i en våldsam och krampande orgasm. Det var en häftigare orgasm än vad jag sett tidigare och det trots att jag inte berörde hennes klitta alls. Och nu är min fråga. Finns det fler som upplevt att de fått orgasm enbart av ett finger i anus, eller var det en unik upplevelse? Och är den typen av anala orgasmer starkare på något sätt eller var detta också ett undantag?

  • Svar på tråden Kan man få orgasm av ett finger i rumpan?
  • Anonym (Wizza­rd)
    Äldre 3 Feb 03:24
    #1

    Man kan ju få orgsm i sömnen, så ja man kan nog mycket väl få det genom att bli stimulerad analt.

  • Äldre 3 Feb 07:49
    #2

    Nej det kan man inte! Alla vet att fingret måste vara i örat! Glöm inte slicka på det först, kan bli lite obehagligt annars.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Ja!)
    Äldre 3 Feb 09:38
    #3

    Ja! Det kan man! Finns inget bättre än att bli påsatt i röven!!

  • Anonym (Gaby)
    Äldre 3 Feb 11:48
    #4

    Ja, om det är något man tänder på. Vissa kan ju få orgasm av att bli sugen på brösten, kysst i nacken osv. Så länge man tycker det är skönt och man är kåt och tänder på det kan typ vilken stimulation som helst leda till orgasm.

  • Anonym (Mm)
    Äldre 3 Feb 11:58
    #5

    Ja men absolut. Får mycket lättare orgasm då.

  • Anonym (Kvinn­a 1)
    Äldre 6 Feb 21:39
    #6

    Läste faktiskt i någon undersökning att de allra flesta tjejer kan få orgasm av enbart analstimulans. Tyvärr kan jag inte skriva källa på det då jag inte minns vart jag läste det.

    Blev i allafall förvånad, jag har själv aldrig fått orgasm genom analstimulans trots att jag oerhört lätt får multipla orgasmer och är mångorgasmisk (klitoris-, vaginal- och sprutorgasmer), får även dessa typer av orgasmer enbart genom att suga kuk utan annan stimulans!.

    Så fort jag får in något i analen så "domnar" hela jag både in- och utvändigt i själva pussyn, blygdläppar och klitoris och det hjälper inte ens att samtidigt att stimulera de områdena då. Skitkonstigt!

  • Äldre 6 Feb 21:43
    #7

    Japp. Vissa kan enbart komma av det

  • Anonym (Ann Ahl)
    Äldre 6 Feb 21:47
    #8

    Har fått mina absolut häftigaste orgasmer när jag haft analsex. Inte "bara" av ett finger men av enbart penetration av en kuk utan stimulans av klittan så kom jag såå hårt en gång. Skönaste nånsin!

  • Anonym (Finge­r) Trådstartaren
    Äldre 15 Feb 18:42
    #9

    Tack för alla kloka synpunkter.
    Jag kanske skall tillägga att jag träffade samma tjej några veckor senare. Också då gick vi hem till henne och hade det mysigt. Vi hamnade i säng, och även då inträffade något som jag upplevde som konstigt. Eftersom hon tänt på att få upp ett finger där bak hade jag bespetsat mig på analsex. Jag brukade ha det med ett ex tidigare, så jag visste hur det fungerade och tyckte det var oerhört skönt. Men när jag diskret antydde att vi kanske skulle pröva det hålet var det absolut nej. Jag frågade inte varför för jag ville inte verka påträngande, men kan inte låta bli att undra. Min kuk är inte särskilt stor - åtminstone inte mer än medel - men kanske lite grov. Det hindrade dock inte mitt ex. så det borde inte vara skälet. Kanske var situationen annorlunda. Vi hade druckit betydligt mindre den här gången och var mindre fnittriga. Nåväl. Nu är min fråga. Är det vanligt att man kan gilla att få ett finger i rumpan men inte analsex eller var det slumpen?

  • Anonym (Kvinn­a 1)
    Äldre 15 Feb 19:58
    #10
    Anonym (Finger) skrev 2016-02-15 18:42:05 följande:

    Tack för alla kloka synpunkter.
    Jag kanske skall tillägga att jag träffade samma tjej några veckor senare. Också då gick vi hem till henne och hade det mysigt. Vi hamnade i säng, och även då inträffade något som jag upplevde som konstigt. Eftersom hon tänt på att få upp ett finger där bak hade jag bespetsat mig på analsex. Jag brukade ha det med ett ex tidigare, så jag visste hur det fungerade och tyckte det var oerhört skönt. Men när jag diskret antydde att vi kanske skulle pröva det hålet var det absolut nej. Jag frågade inte varför för jag ville inte verka påträngande, men kan inte låta bli att undra. Min kuk är inte särskilt stor - åtminstone inte mer än medel - men kanske lite grov. Det hindrade dock inte mitt ex. så det borde inte vara skälet. Kanske var situationen annorlunda. Vi hade druckit betydligt mindre den här gången och var mindre fnittriga. Nåväl. Nu är min fråga. Är det vanligt att man kan gilla att få ett finger i rumpan men inte analsex eller var det slumpen?


    Antingen var hon lite blyg eller så kanske hon inte njuter av en kuk utan enbart av ett finger
  • Anonym (sexy)
    Fri 24 Jul 2020 03:05
    #11
    +1

    En liknande upplevelse hade jag när tjejen red mig i sängen.
    jag brukar smeka henne mellan skinkorna men den här gången lät jag ett finger glida in i hennes stjärt
    Hon stönar högt och vrider sig men eftersom vi aldrig har provat analsex tidigare så frågar jag om jag får pilla i henne.
    Hon stönar att jag får pilla hur mycket jag vill...
    Väldigt upphetsande att ha ett finger i hennes stjärt samtidigt som hon rider mig.
    Vi byter ställning till missionären och efter en stund känner jag plötsligt hennes ena finger glida in i min stjärt jag hann inte reagera utan sprutade direkt i henne.
    Så nog kan man få orgasm av ett finger i rumpan.

Svar på tråden Kan man få orgasm av ett finger i rumpan?