• Bär

BIM Mars 2016

Här har ni också en som försöker bli gravid denna månad!

Jag har lite oregelbunden mens (menscykel på 25-35 dagar) så jag vet inte riktigt exakt när min ägglossning är, men jag gissar på att det är denna vecka.
    Beräknad mens blir från 13 mars och några dagar framåt! 

Vi beslutade oss i helgen för att börja försöka, så nu blir det en massa mys här hemma. 
    Hoppas på ett plus så snart som möjligt :D

• Bär

Skriver här igen!

Jag och sambon började försöka nu denna månad och nu sedan igår så har jag haft molande värk, typ som mensvärk i magen och jag är bara på dag 16 i menscykeln och jag får nästan alltid mensvärk på dag 22 oavsett när min mens börjar (har oregelbunden mens).

Enligt min app ska jag ha mens 16 mars, men den kan dyka upp mellan 13-23 mars..

Kan ju vara så att jag inte har ÄL förrän nu, så att det är det jag känner, men jag brukar inte känna av den såhär.

Kan ju alltid hoppas att det beror på annat. Vi började försöka 26/2 :)

• Bär
    Bär skrev 2016-03-05 08:47:10 följande:

Skriver här igen!

Jag och sambon började försöka nu denna månad och nu sedan igår så har jag haft molande värk, typ som mensvärk i magen och jag är bara på dag 16 i menscykeln och jag får nästan alltid mensvärk på dag 22 oavsett när min mens börjar (har oregelbunden mens).

Enligt min app ska jag ha mens 16 mars, men den kan dyka upp mellan 13-23 mars..

Kan ju vara så att jag inte har ÄL förrän nu, så att det är det jag känner, men jag brukar inte känna av den såhär.

Kan ju alltid hoppas att det beror på annat. Vi började försöka 26/2 :)

Menade såklart att vi började med att hoppas att bli gravid i mars! :)
  • Bär
    vanjastina skrev 2016-03-08 14:52:54 följande:

Tjejer hjälp!! Jag tog ett predictor early precis (känsligt gravtest), vad ser ni??? Kan jag ha plussat? Det är två streck men det är sååå svagt. Fick ju missfall i början av februari, då var hcg nere på 45 bara någon dag efter det började, tog ett test några dagar senare som var negativt.. Vågar man lita på att detta är en ny graviditet?? OM detta nu är positivt.. Shit nu måste jag andas.

Jag ser tyvärr inget, men kanske syns bättre i verkligheten?

• Bär
    vanjastina skrev 2016-03-08 15:23:55 följande:

Kanske syns bättre på den här bilden, nu när det torkat syns det mer ;O (om än svagt), vet inte vad jag ska tro..

Nu såg man helt klart ett litet svagt streck! :D
Svar på tråden BIM Mars 2016