BIM Mars 2016
Herregud. Jag är på äl plus 3 ca, och får för mlg att jag känner massor med symptom.
Jag vet att det är omöjligt! Men ändå... Man blir ju galen av det här.
Herregud. Jag är på äl plus 3 ca, och får för mlg att jag känner massor med symptom.
Jag vet att det är omöjligt! Men ändå... Man blir ju galen av det här.
Är det någon som är påläst om flytningar här? Finns det några tecken att följa? Alltså.. Att man får mer flytningar när man är gravid har jag förstått (och minns) men hur ska de se ut?
Äl +9 idag. Får alltid ömma bröstvårtor vid äl, men de brukar gå över ganska snabbt. Men denna gången har det hållt i sig och gör lite ondare än vid äl. Idag på jobbet fick jag även känslan som vid lågt blodsocker, lite skakig och illamående, trots att jag ätit en rejäl frukost. Brukar aldrig vara känslig så annars utan kan lätt skippa frukosten helt utan problem. Någon annan runt samma dagar med symtom? :)
Äl+6 och jag har ont i nedre delen av magen, svullna bröst och mår lite illa. Jag känner även en molande värk i underlivet då och då.
Någon som känner igen sig?
Gud, är helt skakis! :)
Milli_1 : jag har med höjd temperatur och är lite rosig på kinderna. Men annars tycker jag att det är svårt att mäta temp. Jag glömmer alltid att göra det vid samma tid!
Egentligen borde jag inte känna symptom än, men du gjorde det ju med så pass tidigt. ? Skumt.
Och där steg temperaturen till 38 grader. Skumt! När man ändå håller på och kollar tempen så drar den iväg.
Ja! Ibland känns det som att kroppen njuter av att jäklas lite. :/
Milli_1 . I vanliga fall skulle jag ligga halvdöd vid 38. Nu känner jag mlg mer yr och illamående.
Allt känns väldigt märkligt. Om det är grav. Symptom är de nästan larvigt tydliga.
:)
Japp! Den 14e säger min app. Men jag kommer testa innan dess. Kan inte vänta.
När ska du testa?
Tror jag är gravid.... Äl+12 / BIM-1 och fått något svagt på stickan nu på kvällen. Ska ta ett digitalt imorgonbitti för att vara säker!
Fjärde försöket efter MA i oktober i så fall!
Utan någon mens i sikte får jag ändå ge mig. Bim idag... Och min analys av pulsen säger mig att det inte tagit sig. Översta diagram var min pulskurva när jag var gravid, understa denna månad. Högst ovetenskapligt men går och jämföra m termometoden...
Nu fick jag plötsligt förändrade flytningar. På äl+8 ca.
Tjocka vita.
Hm... Det kan man ju tolka som ett positivt tecken? :)
Bim -5 ca och äl+10 ca och jag stirrar mlg blind på tester. Man vill så gärna se något. Har någon av er varit med om nästan osynliga linjer men som ändå varit något?
Jag kunde inte hålla mig utan tog ett cb digitalt nyss...och ja jag är gravid!!! Är helt skakis nu..haha.. är på bim -2 idag.. hoppas nu bara att pyret vill stanna kvar där inne!!
Jag tror att jag kan ha haft en nidis. Jag är på äl 11/äl 12 och blödde plötsligt. Ungefär stort som en 5krona. Nu har jag inte blött något mer... Men det känns precis som att jag ska få mens.
Kan det vara en nidblödning?? Är det inte sent för det?