BIM Mars 2016
Lite suddig bild men nu börjar äl-testen stegra:). Hoppas på fullt utslag imorgon!:) 
Lite suddig bild men nu börjar äl-testen stegra:). Hoppas på fullt utslag imorgon!:) 
En undring till er som är duktiga på äl-test. Tog det översta vid lunch och det undre för en stund sen (igår var det nästan blankt). Har ju uppenbarligen en snabb stegring (samma förra cykeln) så ska jag ta ett direkt imorgon bitti igen? Vet att man helst inte ska använda morgonurin men skulle gärna vilja se om jag kan få fullt positivt utslag (missade det sist om jag ens skulle fått positivt). Både jag själv och gyn är ju osäkra på hur ofta jag egentligen får äl, vet att ett positivt test inte kan säga om ägget verkligen släpper men tror ändå det är så i de flesta fall. 
En till
Idag kom mensen...... 
Precis på den dag appen sa att den skulle komma.
Lycka till er alla!
Hade BIM nu i dagarna. Neg test i lördags.
Men nu har jag haft lite lätta bruna/mörkröda flytningar sön/mån men det hoppar inte igång nån mens. Ska jag våga testa imorn kanske?
Väldigt rikliga och vattniga (och vita) flytningar idag, värk över livmodern samt foglossningskänsla i hela muffen under ett par timmar. Någon som känt liknande haha?Hoppas verkligen på äl!!!