• Anonym (varför)

    Varför är svenska tjejer så anti mot thailändska tjejer?

    Varför är svenska tjejer så anti mot thailändska tjejer?

    Svenska tjejers riktiga rasism dyker upp så fort hon ser en thailändsk tjej, är det för att hon känner sig hotad av den thailändska tjejen?

  • Svar på tråden Varför är svenska tjejer så anti mot thailändska tjejer?
  • Anonym (Vania)

    Det är nog snarare den 30 år äldre svenska gubben som hon är ihop med som man har svårt för.

  • Anonym (yta)

    Jag brukar väl mest skratta lite åt de medelålders män som importerar en 20 år yngre thailändska (ofta efter att ett tidigare förhållande gått i kras) som sedan föder 7 ungar åt honom och sköter allt i hemmet likt en städerska eller ett hembiträde medan mannen kan slappa resten av livet. Har inget emot thailändarna själva.

  • Aniiee
    Anonym (Vania) skrev 2016-02-08 22:59:48 följande:

    Det är nog snarare den 30 år äldre svenska gubben som hon är ihop med som man har svårt för.


    Anonym (yta) skrev 2016-02-08 23:00:35 följande:

    Jag brukar väl mest skratta lite åt de medelålders män som importerar en 20 år yngre thailändska (ofta efter att ett tidigare förhållande gått i kras) som sedan föder 7 ungar åt honom och sköter allt i hemmet likt en städerska eller ett hembiträde medan mannen kan slappa resten av livet. Har inget emot thailändarna själva.


    Det är ju bara att skriva under på det...
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Anonym (varför)
    Anonym (yta) skrev 2016-02-08 23:00:35 följande:

    Jag brukar väl mest skratta lite åt de medelålders män som importerar en 20 år yngre thailändska (ofta efter att ett tidigare förhållande gått i kras) som sedan föder 7 ungar åt honom och sköter allt i hemmet likt en städerska eller ett hembiträde medan mannen kan slappa resten av livet. Har inget emot thailändarna själva.


    Vad är alternativet? Stanna kvar i misären i Thailand?
  • Miss Skywalker

    Haha "hotad" Glad Verkligen åtråvärda män som thailändskorna får..

  • Anonym (Mats)

    För att thaitjejer generellt är snyggare än svenska tjejer, små, smala och ser unga långt upp i åren när de flesta svenska tjejer förfallit totalt.

  • Anonym (varför)
    Anonym (Mats) skrev 2016-02-08 23:13:09 följande:

    För att thaitjejer generellt är snyggare än svenska tjejer, små, smala och ser unga långt upp i åren när de flesta svenska tjejer förfallit totalt.


    Precis, en thailändska ser 10-15 år yngre ut än vad hon är.
  • Anonym (Mats)
    Miss Skywalker skrev 2016-02-08 23:12:27 följande:

    Haha "hotad" Glad Verkligen åtråvärda män som thailändskorna får..


    Varför skulle man behöva vara ful för att ha en asiatisk flickvän? Alla är liksom inte gubbar på 60 plus. Finns många yngre killar som är ihop med asiatiska tjejer och ser bra ut, själv är jag 29 och min flickvän (adopterad) är från Thailand. Snacka om att ha fördomar!
  • Anonym (varför)
    Miss Skywalker skrev 2016-02-08 23:12:27 följande:

    Haha "hotad" Glad Verkligen åtråvärda män som thailändskorna får..


    Medans ni svenska tjejer har så skyhöga krav på män att man spyr så hämtar vi män hem en snygg thailändska på några dagar.
  • S c h n a

    Nej, nej, nej, nej. Det är inte de thailändska kvinnorna jag har något emot. Och hotad har jag aldrig känt mig av varken svenska eller thailändska kvinnor.

Svar på tråden Varför är svenska tjejer så anti mot thailändska tjejer?