• Äldre 9 Feb 16:20
    3372 visningar
    3 svar
    3
    3372

    Bedövar med sex

    Jag tror att jag ligger med killar för att få bekräftelse nu efter att jag har lämnat mitt ex. De senaste 2 veckorna har jag varit med 4 olika killar och någon av dom vid fler än ett tillfälle. 

    För stunden känns det bra. Bekräftad. Åtråvärd. 
    Ångest smyger sig gärna på några dagar senare. Ibland räcker det att dom kliver utanför lägenheten så känner jag ångesten. Men för bara en stund sedan var jag i mitt livs lyckorus. 

    Mitt ex ville inte ha sex. Han talade gärna om när något jag gjorde inte dög. Komplimanger och uppskattning fanns inte. Jag hade gått ner en hel del i vikt innan jag träffade honom och mådde så himla bra. Kände mig vacker och snygg. Åtråvärd. 

    Sakta men säkert la jag på mig igen. Vilket han gärna påpekade dessutom. Mitt fel givetvis. Det var jag som valde att lämna honom och göra slut. Varför håller jag på så här? Jag har ångest över hur många killarna har blivit på så kort tid. 

    Hur ska jag ta mig ur denna karusell?

  • Svar på tråden Bedövar med sex
  • Äldre 9 Feb 16:27
    #1

    Men snälla nån, så svårt är det inte att ge fan i att ta av sig trosorna....

  • Äldre 9 Feb 16:47
    #2

    Läk ditt tomrum inom dig innan du har sex med nån igen. Så kommer du ur det. Så länge du mår dåligt inombords så e du ett lätt offer för "fel killar"

  • Äldre 2 Jan 17:36
    #3

    Som nybliven singel tycker jag du gör rätt i att leva ut sexlivet...bara du inte känner dig sårad.

    Innan du går in i en ny relation så måste du landa ordentligt först, trivas med dig själv och verkligen känna att en ny relation känns rätt i tiden för dig.......några råd jag fått på vägen

Svar på tråden Bedövar med sex