• Anonym (Werther)

    Stön i sängen?

    Stönar du i sängen? Gör din partner det? Vad tycker du om detta?

  • Svar på tråden Stön i sängen?
  • Anonym (C)

    Ja det gör jag och jag gillar om min partner stönar. Sjukt fult ord btw. Stöna.

  • Anonym (Lala)

    Jag gör det men min partner gör det inte. Skulle vilja att han gjorde det så man fick bekräftelse på att det är lika skönt för honom, men hellre inga ljud än framtvingade, fejkade ljud.

  • Anonym (Mm)

    Ja jag stönar men tyvärr är det en hel del fejkstön, tycker det är pinsamt att vara tyst plus att min kille tycker om att jag stönar. Han stönar också och det kan jag tycka om men inte alla gånger som jag gillar det

  • Anonym (Kille)

    Stönar lite men min tjej är väldigt högljudd. Ibland skriker hon till och med när hon kommer. Älskar att höra henne njuta så!

  • workoutbabe

    Ja, vi båda stönar, gnyr, kvider och låter mycket och vi älskar det!

  • Anonym (MissX)

    Jag stönar högt väldigt lätt men måste anstränga mig för att hålla igen för min kille kommer direkt om jag låter för mycket. Han låter när han kommer men inte annars.

  • Anonym (Stönare)

    Killen stönar bara när han kommer, eller lite tyst ibland. Lite tråkigt i början när man sög och inte fick "bekräftelse" på att det var skönt. Han sa dock att det var skönt, jämt efter och ibland under tiden. Nu har jag dock lärt mig att tolka hans små stön och kroppsspråk så vet direkt när det blir skönare.

    Jag är inte så svårtolkad, jag stönar (inte så högljutt) och visar tydligt när det är extra skönt. Han har fått tystat ner mig en gång när han hade barnen hemma och inte ville att jag skulle väcka dom haha. Vi hade inte träffats på länge så var riktigt passionerat och härligt hehe, så hade svårare att va tyst ;)

Svar på tråden Stön i sängen?