Fru otrogen efter snart tjugo år tillsammans
Jag sitter i samma sits där min sambo har varit otrogen mot mig i 8 år och jag har en stark känsla av att han är det fortfarande. Snart har vi levt i 11 år ihop och de senaste åren har jag verkligen försökt att bygga upp vårt förhållande igen. Han har också försökt visa att jag kan lita på honom genom att lämna ut sina lösenord men jag vill verkligen inte vara den som spionerar. Ohälsosamt förhållande och dessutom dålig sömn för mig.
Det har funnits stunder där jag har ifrågasatt visa mail och konversationer men då har han raderat det snabbt och sagt "jag vet inte". När jag frågade han igår hur vår framtid kommer att se ut då satt han bara tyst.
Det är så uppenbart att han har svårt att bestämma sig och denna ensamhet och orolighet tär på mig alldeles för mycket inombords. Jag älskar verkligen honom och har nu stått ut i 3 år med en berg och dalbana av känslor men jag är trött på att göra honom lycklig. Det är dags att lämna honom nu.
Jag önskar dig all lycka och jag hoppas att livet efter ett sådant långt förhållande kan bli bra igen.