• Anonym (slickus)

Killar gillar ni att slicka fitta

Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.

• Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta
  • Blixtmannen2

Det bästa under sexakten är att slicka. Gillar smaken, känslan, hur hon reagerar, lukten ja de är bara bäst

• Slirrafirra

Slicka fitta är det bästa som finns. Hårig eller rakad, nybadad eller lite svettig, allt har sin charm. Är ja nykter så blir ja lite mer kräsen, alla fittor smakar inte alltid gott. Men dem flesta smakar gott för de mesta. Är jag full så går ja ner direkt. Jag har lite svårt att få upp den så jag gillar att börja med slicka så hon får nånting i alla fall. Men det är skit svårt att slicka bra. Alla kvinnor och fittor är så olika. Det blir bättre ju mer man träffar samma person. Och bäst blir det förstås om hon vågar berätta hur hon vill ha det men ingen gör det nästan ens om man frågar så man får köra på känsla.

• slickgubben

Jag har alltid tyckt om att slicka och suga orgasmen den är salt men god kommer att slicka ända till min kista om jag får

• slickgubben
    Tungan ute Skulle det komma en kvinna eller flera kvinnor och vill bli slickade så ställer jag upp direkt det är kvinnans rättighet att bli avslickad och för min det är det som en godispåse mums på er kvinnor ni får gärna höra av er  ronny1se@yahoo.se  kram på er kvinnorHjärta
  • Mappo

Jag älskar att slicka en fräsch blöt fitta, rakad eller inte.

Antingen hon ligger på rygg eller facesitting.

Att höra njutning stön.

• Rambo69

Jag älskar att slicka fitta, något jag tycker är väldigt gott är att slicka en kissande fitta mmmmmm.

• Anonym (Surt som satan)
    Anonym (gillar naturligt) skrev 2016-08-29 08:50:15 följande:

Ja det är som bäst när det sticker lite i näsan

När fittan är så sur så det är som att slicka på ett 9-voltsbatteri
  • Anonym (Surt som satan)
    volvo940 skrev 2017-07-16 02:59:49 följande:

själv tycker jag om att avnjuta min fitta tungt ner kölad av en redigt på ställd d24

söttman slår man inte blie helt vrål kåt av den ur varvade d24an på 6 cyllindrar vrål köla ner henne helt underbart 

D24 och särskrivningar sa bondläppen
  • Anonym (.)

Nej gillar det inte, men gor det ibland.

Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta