• Äldre 4 Mar 09:43
    18472 visningar
    73 svar
    73
    18472

    Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?

    Tonårskära har vi alla varit, och den kärleken kan ta slut lika snabbt som den blossat upp och av precis lika konstiga anledningar.

    När jag var tonåring gjorde jag slut med en kille för att han sprang fult och kallade pengar för cash.

    Dela med er av era tokiga anledningar och historier!

  • Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?
  • Äldre 4 Mar 10:29
    #3

    Kul att ni båda är tillsammans igen med den ni dumpade ^^

    Jag är inte ihop med fulspringkillen kan jag erkänna.

  • Äldre 4 Mar 13:23
    #13

    Haha så många roliga anledningar.

    Jag har även blivit dumpad en gång för att han tyckte att jag hade för lite kompisar, han hade ju faktiskt bara träffat ca 10 av dom och jag blir ju för beroende av honom om jag inte har fler. Oooook?

  • Äldre 6 Mar 18:49
    #50

    Jag har även gjort slut med en kille för att han var så artig, han sa alltid "tack så hemskt mycket" och jag störde mig som attan på det och tyckte han var en sån mesig tönt! Vi var typ 14 tror jag.

    Han blev ledsen och jag blev dökär i hans bästis, vi träffades en del men fick smyga med det. En gång när jag var hemma hos bästisen för film å hångel kommer tack-så-hemskt-mycket killen och knackar på helt oannonserat. Jag fick samla ihop mina grejer tyst och snabbt och smita ut bakvägen. ^^

  • Äldre 7 Mar 12:10
    #56

    Haha så mycket galenskaper ^^

  • Äldre 7 Mar 19:48
    #62
    Anonym (Linda) skrev 2016-03-07 17:35:16 följande:

    När jag skulle sova över hos min kille (15) första gången och hans mamma käckt berättade att han fortfarande kissade i sängen och sov med blöja. Han rodnade, jag dog. Sen stannade jag ändå kvar den natten för att inte vara elak, men det gick inte mer. Kunde bara tänk på lille Johan och hans blöja. Om han berättat det själv så kanske, men mamman?


    Blöjgrejen lät sjukt jobbigt och jag tycker jäkligt synd om snubben. Förstå vad han måste ha skämts och varit rädd att du skulle sprida det vidare. Klumpigt av morsan i fråga kan jag tycka
  • Äldre 15 Mar 21:53
    #73

    Har läst om en kille som gjort slut för att tjejen inte kunde säga namnen på alla i Ghost Bussens ^^

Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?