• Nonym

Vilket intresse är "bäst"?

Jag valde motorsport, både jag och mannen har genuint motorintresse och mekar mycket. Tänker det dock inte som att sitta hemma på soffan och glo på formel 1 på tv, utan som att meka/skruva och lära sig laga, felsöka och problemlösning/uppfinna. Vara med och se på biltävlingar ute och sådär..

• Nonym
    LaFontaine skrev 2016-03-08 07:30:30 följande:

Vi planerar detsamma med ridning och hockey. Speciellt ridning eftersom jag är så dyngallergisk att det absolut inte kommer att gå.

Jag är extremt allergisk mot hästar (eg alla pälsdjur) spån (damm också) och hö (allt pollen för den delen) och nu i april månad har jag haft min häst i femton år.. ridning har varit mitt stora intresse i över tjugo, så allergi är ingen anledning att avstå, men om inte viljan finns där så är det en annan femma...
  • Nonym
    LaFontaine skrev 2016-03-08 08:51:09 följande:

Då har du helt enkelt inte samma typ av allergi som jag har. Mina luftrör börjar krampa om jag går för nära förbi ett stall. Grattis till en mer hanterbar allergi!

Nja.. har råkat ut för anafylaktisk chock pga av min pälsdjurs- och pollenallergi vid ett flertal tillfällen (bär alltid chockspruta med mig) så hanterbar vet jag inte.. men gasmask är bra att ha de perioder det är som värst..
Svar på tråden Vilket intresse är "bäst"?