• Anonym (Kille­n)
    Äldre 10 Mar 20:54
    14569 visningar
    94 svar
    94
    14569

    Stöna som kille vid sex - Våga?

    Jag skulle vilja stöna mer under sex som man. Även vid onani och vid sex. Det blir skönare på något sätt när man känner lusten att stöna. 

    Men jag känner att det liksom inte är ok för en man att stöna. Vad tycker grannarna om de hör mig stöna och inte en tjej? 

    De kanske tror jag bara gör mig till. Det känns liksom så inte ok för en man att stöna mer en lite vid orgasm. 

    Hur ska jag känna att det är ok och inte bli dömd för att vara konstig?

  • Svar på tråden Stöna som kille vid sex - Våga?
  • Anonym (kls)
    Äldre 10 Mar 20:55
    #1
    -2

    Nej! En man håller käft och pumpar.

  • Anonym (Nastj­a)
    Äldre 10 Mar 21:10
    #2

    Frågan är väl snarare hur din tjej känner sig att ha sex med en karl som inte visar den minsta lilla reaktionen. Sex med ett lik är väl lika givande. Tro mig, jag vet vad jag pratar om. Bor du på äldreboende eller varför tror du att dina grannar inte har sex? 

  • Anonym (Sexig­t)
    Äldre 10 Mar 21:14
    #3
    +2

    Det är sexigt med män som stönar under sex Imho. Vem bryr sig vad grannarna tycker, dessutom sa du väl stöna.. Inte skrika.

  • Anonym (Stöna­!)
    Äldre 10 Mar 21:15
    #4
    +2

    Tycker absolut du ska stöna! Tycker det är jättesexigt och tändande när killar stönar under sex!

  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 10 Mar 21:19
    #5

    Kul att knulla med nån som inte visar och låter som om han njuter.....tur att det aldrig hänt mig. Måste vara oerhört förvirrande, hämmand och avtändande..

  • Anonym (Ja!)
    Äldre 10 Mar 21:35
    #6
    +1

    Killar som inte stönar går fetbort, blir så tänd när killar stönar!

  • leonie
    Äldre 10 Mar 21:43
    #7

    Män som man hör njuta när de har sex....., åååh, finns inget sexigare, lr mer upphetsande, tysta pojkar är skittråkiga.... Och dem gör jag mig icke besväret att "behålla"

    Sex ska vara skönt, upphetsande, nyfiket, ljudande, roligt och ge mersmak, annars är det väl inte roligt heller:)

  • Anonym (Nastj­a)
    Äldre 10 Mar 21:45
    #8
    +1

    För några år sedan hade jag en kort relation med en man som då hade varit gift i 20 år. Alltså antingen hade de i 20 år inte haft något sex alls eller så tog de också hänsyn till grannarna. Karln var tyst som en mus. Finns knappast något mer avtändande för en kvinna. Typ, har han kommit ens?

  • Anonym (Love)
    Äldre 10 Mar 22:05
    #9
    +1

    Stön är ett kvitto på att det är skönt och det vill man även som kvinna att mannen ska tycka.. :0

  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 22:27
    #10

    Tack för all peppning. Jag förstår det. 
    Men jag tror att jag är påverkad lite av könsnormen där mannen inte ska stöna men tjejen stönar.

    Även om jag vill så har jag svårt att liksom våga släppa loss på det. Tänker vad folk ska tycka

Svar på tråden Stöna som kille vid sex - Våga?