• Anonym (Lubrikation)

Kvinnor över 40!

Blir ni lätt eller rikligt våta vid upphetsning?

• Svar på tråden Kvinnor över 40!
  • Anonym (som innan)

Jag märker ingen större skillnad mot när jag var yngre..blir alltid våt och gillar nog mer sex nu än förr, har det oftare och njuter mer. Kanske mer avslappnad med åren och vet vad jag gillar och vill ha och ser till att få det! Flört

• Anonym (43)
    Anonym (som innan) skrev 2016-03-11 08:05:41 följande:

Jag märker ingen större skillnad mot när jag var yngre..blir alltid våt och gillar nog mer sex nu än förr, har det oftare och njuter mer. Kanske mer avslappnad med åren och vet vad jag gillar och vill ha och ser till att få det!

Detta.
  • Anonym (snart 40)

Jag fyller 40 i år och herregud, JA jag märker skillnad. Det senaste halvåret ungefär, så har jag varit så extremt kåt. Tänker mkt på sex, onanerar ofta och är våtare nu än förut. Om man säger så här: förut blev jag våt av att onanera. Nu är jag ofta så våt att jag då börjar att onanera.

Har även sex ofta. Det är bara trevligt att närma sig 40. (Förut hade jag lite åldersnoja) ;)

• Anonym (Lubrikation)

Vad gör vi åt alla kåta 40-åriga kvinnor som inte får sina lustar tillfredsställda pga att männen i samma ålder har kraftigt förlorat sina lustar? Bör de söka sig till yngre män? Jag är man men kan tänka mig att det är jobbigt att vara heterosexuell kvinna och se alla män bli äldre och därmed tänker de på allt annat än sex. Lite dumt att evolutionen gjorde oss sådana att mäns lust avtar och kvinnors ökar med åldern (generellt).

• Anonym (snart 40)
    Anonym (Lubrikation) skrev 2016-03-13 05:38:49 följande:

Vad gör vi åt alla kåta 40-åriga kvinnor som inte får sina lustar tillfredsställda pga att männen i samma ålder har kraftigt förlorat sina lustar? Bör de söka sig till yngre män? Jag är man men kan tänka mig att det är jobbigt att vara heterosexuell kvinna och se alla män bli äldre och därmed tänker de på allt annat än sex. Lite dumt att evolutionen gjorde oss sådana att mäns lust avtar och kvinnors ökar med åldern (generellt).

Jag har inte märkt att 40+ män har förlorat sina lustar, kan jag säga ;)

Att jag har blivit så mycket kåtare tror jag beror på att när jag var 30 var jag mitt uppe i graviditet och amning, och sen följde några år av nästan total brist på sexlust. Men nu är den tillbaka med råge! :)
  • Anonym (Orolig)

Har absolut märkt en ökad lust hos min fru, frågan är bara hur länge den finns kvar med tanke på klimakteriet mm?

• Anonym (L)

Lika lätt som förut. Jag dejtar bara män i min egen ålder och uppåt och har inte märkt att de är mindre intresserade av sex. En av de bästa var 47 och ville ha sex konstant efter att ha levt i ett långt äktenskap med trist sex, han hade en del att ta igen och kallade mig "sexgudinnan". Flört 
    Äldsta var i övre 50-årsåldern och inga problem där heller. 

Är TS kanske en av alla dessa yngre män som vill göra en god gärning för en äldre dam i nöd? Skrattande 

• workoutbabe

Både kåtare och våtare efter 40 :)

• Anonym (Lubrikation)
    Anonym (L) skrev 2016-03-13 13:04:00 följande:

Lika lätt som förut. Jag dejtar bara män i min egen ålder och uppåt och har inte märkt att de är mindre intresserade av sex. En av de bästa var 47 och ville ha sex konstant efter att ha levt i ett långt äktenskap med trist sex, han hade en del att ta igen och kallade mig "sexgudinnan".  

Äldsta var i övre 50-årsåldern och inga problem där heller. 

Är TS kanske en av alla dessa yngre män som vill göra en god gärning för en äldre dam i nöd?  

Nja, tyvärr attraheras jag inte av kvinnor över 35.
  • Anonym (Lubrikation)
    workoutbabe skrev 2016-03-13 15:57:48 följande:

Både kåtare och våtare efter 40 :)

Tycker du att lusten hos männen i din egna ålder har avtagit?
Svar på tråden Kvinnor över 40!