• Anonym (A)
    Äldre 24 Mar 12:05
    2313 visningar
    2 svar
    2
    2313

    Obehag efter g-punkts stimulering

    Efter att min sambo har stimulerat min g punkt (vilket känns underbart) kan jag få känslan som vid urinvägsinfektion altså det sticker och jag känner mig kissnödig trots att blåsan är tom. Känner ni igen detta? Vad beror det på?

  • Svar på tråden Obehag efter g-punkts stimulering
  • Anonym (Squir­t)
    Äldre 24 Mar 12:51
    #1

    Den känslan får jag innan orgasm vid hårdhänt stimulering av g-punkten.

    Blev först oroad och gick till Gyn med tron om att jag hade just UVI eller ännu värre, en könssjukdom.

    Hon skrattade lite åt mig och förklarade att man har några körtlar i slidan (skenes körtlar om jag inte minns fel) och att de producerar vätska/sekret som vid stimulering naturligtvis vill ut. Hon förklarade vidare att det naturliga vid en orgasm är att knipa åt. Om man istället vid de tillfällen då man upplevde den där svidande/stickande/pirrande känslan spände musklerna utåt, dvs pressade ut istället för att knipa åt kunde man få en form av kvinnlig utlösning. De kunde te sig olika. Ibland stötvis sprutande, ibland skvättande och ibland bara ett stillsamt flöde av vätskan.

    Hon hade rätt.

    Jag trodde att jag kissade på mig men min sambo är väldigt säker på att vätskan kommer från slidöppningen och inte någon annanstans ifrån.

    Det verkar som att jag kan få fontänorgasmer. När jag fått en sådan försvinner den där känslan. Om man stimulerar g-punkten utan att jag får en sådan kan den där UVI-känslan hålla i sig några dagar men nästa gång vid penetration är jag mycket känslig för stimulering och får orgasm snabbare än vanligt.

  • Anonym (A) Trådstartaren
    Äldre 24 Mar 13:40
    #2

    Tack för ditt svar. Kan nog vara så att det är just vid de tillfällen jag inte kommit jag haft känslan. För som du säger den håller inte i sig så länge. Men ändå obehaglig:)

Svar på tråden Obehag efter g-punkts stimulering