• Anonym (Sex)

    Att tjejer får knulla mer än killar

    Är det ett skäl att som kille inte vara feminist?

  • Svar på tråden Att tjejer får knulla mer än killar
  • Jonasson

    Men vem fan bryr sig! Jag är kille och det finns väl annat här i livet än att knulla!? Det är ju just för att det finns så många män som inte tänker på annat som gör att det blir så enkelt för kvinnorna. Om dessa kåtbockar till män började selektera lite och inte försöka sätta på allt som rör sig så skulle det göra en större skillnad än att den skada som feminismen gör.

    Sammanfattningsvis, skicka ut alla översexuella kåtbockar tillsammans med alla feminister på en stor båt och sänk den sedan.

  • PGA

    Finns väldigt många orsaker att vara emot feminismen. Det du nämner är dock knappast en.

  • Anonym (Vet ej)

    Jag fattar inte ens logiken i det. Vem knullar tjejerna med då? Andra tjejer? Alltså när två pers gör det med varandra får ju både killen och tjejen ligga. 1-1 liksom.

    Eller menar ni att bara de snyggaste killarna får alla tjejer? Tror inte jag. charm, personlighet och den typen av attraktionskraft är viktigare för de flesta tjejer tror jag. Om man däremot går runt och är bitter över att aldrig få ligga har man nog inte så attraktiv framtoning.

  • Anonym (herr G)

    Om du slutar dricka dig piss-full varenda helg så ska du se att tjejerna kommer till dig också.

  • Anonym (Sex)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-29 18:43:00 följande:

    Jag fattar inte ens logiken i det. Vem knullar tjejerna med då? Andra tjejer? Alltså när två pers gör det med varandra får ju både killen och tjejen ligga. 1-1 liksom.

    Eller menar ni att bara de snyggaste killarna får alla tjejer? Tror inte jag. charm, personlighet och den typen av attraktionskraft är viktigare för de flesta tjejer tror jag. Om man däremot går runt och är bitter över att aldrig få ligga har man nog inte så attraktiv framtoning.


    Fast snygga killar har väl generellt bättre självförtroende än fula killar? Det hänger väl ihop?
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Sex) skrev 2016-03-29 22:14:24 följande:

    Fast snygga killar har väl generellt bättre självförtroende än fula killar? Det hänger väl ihop?


    I alla fall bättre än de som klassar sig själv som "fula killar"? Det finns folk som är raka motsatsen till modeller som hittar partners. Det handlar väl närmast om att vara trevlig och angenäm som person som visar upp sina bästa egenskaper. Kanske ragga på krogen på fyllan inte visar upp dina bästa sidor?

    Samt bedöma andra så som man själv vill bli bedömd, tex om man själv inte ser sig som utseendemässigt perfekt kanske man inte ska ha det som viktigaste kriterium när man letar i motsatta könet.

    Är man fysiskt väldigt attraktiv funkar nog snabbragg på krogen bättre för båda könen eftersom kanske utseendet är det enda man hinner visa upp.
  • LEG

    Jag tycker man borde kvotera knullandet. Så alla får ligga lika många gånger.

  • Anonym (gRILLA)
    LEG skrev 2016-03-30 14:09:37 följande:
    Jag tycker man borde kvotera knullandet. Så alla får ligga lika många gånger.
    Borde vara lag, värför skall bara macho-killar få knulla? oftast kvinnomisshandlare i vilket fallsom helst
  • Pentagram
    Anonym (Sex) skrev 2016-03-29 17:28:57 följande:

    Är det ett skäl att som kille inte vara feminist?


    Om du anser att kvinnor inte själva borde få välja vilka de skall ha sex med och tycker att varje kille skall garanteras sex med minst en kvinna så antar jag det är rimligt att säga att du inte är feminist... Jag tror dock inte du kan räkna med MER sex enkom för att du blir/slutar vara feminist...det är andra faktorer som spelar in, också.
Svar på tråden Att tjejer får knulla mer än killar