Inlägg från: Anonym (inga tvivel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (inga tvivel)

Fyllecell IGEN

Anonym (hemskt) skrev 2016-04-04 00:34:45 följande:
    Skulle inte kalla mig själv för alkolist/missbrukare men däremot vet jag ju att jag har ett riskbruk och ja överkonsumerar alkohol ibland men jag tror som någon ovan skrivit att det är för hur jag värderar mig själv bland annat. För mig är det som medicin, jag får fly från verkligheten några timmar även om den kommer ikapp mig sen. Men så är det ju så för alla mina vänner nu, mycket fest och väldiga fyllor. Dock hamnar ju ingen i fyllecell det är mest det som bekymrar mig (gör att jag skäms). Fick precis sparken från mitt jobb så det gjorde väl också att jag drack extra mycket igår och alla ledsna känslor kom ut.

Får bara hoppas att motivationen och viljan kommer snart!
    KAN du låta bli att dricka?

OM du kan, varför låter du inte bli det i en månad i alla fall?
  • Anonym (inga tvivel)
    Anonym (hemskt) skrev 2016-04-05 15:10:39 följande:

Tycker snarare du verkar lite dum i huvudet. Hur mycket alkohol man dricker eller hur man beter sig har nada att göra med hur man ser ut. Jag får ofta komplimanger hur jag ser ut och har inte dåligt självförtroende när det kommer till utseende alls faktiskt. Jag får killar och jag har snygga vänner och en väl utbildad familj vilket även jag är på g med. Så du kanske ska försöka ta dig ur dina fördomar. Vet precis vilken typ du menar på krogen och oj vad du skulle bli chockad om du såg mig. Vilket jag hoppas du aldrig gör för du verkar som en extremt otrevlig människa.

Hade varit bättre om familjen var välutbildad... Varför skulle det vara så fel om hen SÅG dig? Att du tycker att hen verkar otrevlig spelar väl ingen roll om HEN SER dig? Ni behöver inte umgås för det...
Svar på tråden Fyllecell IGEN