• lollys

Fyllecell IGEN

Fyllecell och tabletter. Och massa annat skit. Man bara.........

Nä, men drick du dig till döds ts, vem tror du bryr sig? Inte folket här iaf, och verkligen inte du själv.

Ha en trevlig Valborg vettja. Kanske blir det din sista? Skål!

• lollys
    Anonym (hemskt) skrev 2016-04-15 18:46:30 följande:
    1. Det kan hända alla. 2. Precis! 3. Tack, förmodligen inte för så mycket dricker jag inte och skulle aldrig ta något i dödlig dos heller, det är ett sätt att fly inte dö lol
    Vad kan hända alla, fyllecell och massa piller? Jag förstår att du i din dimma gärna vill intala dig det, men så är det knappast. 
    Normala människor beter sig inte som du. 
  • lollys
    Anonym (hemskt) skrev 2016-04-15 19:12:52 följande:
    Och vem är normal är ju då frågan?? Massa piller var det ju knappast jag hade dom på recept trots att jag inte ville ha det men efter allt tjat så tog jag medicin och jag kan ju säga att den lyckliga, glada, energiska jag ersattes med en tyst, deppig ja "normal" människa. Och när man kommer upp i åren så inser man ju mer att man inte duger som man är men det enda man fått är piller och inget mer. Så ja alla händelser kanske varit mitt rop på hjälp vad vet jag, men jag skulle aldrig vilja vara en "normal" människa i vilket fall som helst somnar av att titta på dom.
    Kommer upp i åren? Trodde du fyllde 21 härom dagen.
  • lollys
    Anonym (hemskt) skrev 2016-04-15 19:25:59 följande:
    Ja exakt. Då har jag kommit upp i åren eftersom jag inte är en 15 år och tonåring längre. Eller vad var oklart?
    Majj gadd, har du supit bort hela hjärnan redan?
    Jag tänker inte ödsla mer tid på dig, men är man en förnekande alkis vid 21 så är det bara att beklaga. 
    Din framtid ser inte vidare ljus (vit) ut. 
  • lollys

Jaha, då var det fredag igen och ts sparkar igång tråden. Suprise suprise....

Svar på tråden Fyllecell IGEN