Inlägg från: smulpaj01 |Visa alla inlägg
  • smulpaj01

Fyllecell IGEN

Anonym (hemsktt) skrev 2016-06-14 16:32:08 följande:

Ja gör dom en bedömning så är det ju slöseri av tid eftersom man inte behöver vara ärlig och dom kan aldrig bevisa om man talar sanning eller inte. Det är väl bara att säga att man slutat med alkohol helt för man blir så ansvarslös och vill hellre ha en fungerande medicinering och lyckas bra med studier osv och man mår mycket bättre? Easypeasy.

Ha ha ha....om dom misstänker alkoholproblem så tar dom BLODPROV! Det visar din alkoholkonsumtion sedan 8 veckor tillbaka så dom kan lätt följa ditt supande och därav dra in medicineringen!
  • smulpaj01
    Anonym (hemsktt) skrev 2016-06-14 17:12:04 följande:

Förringar ingenting jag har gjort idiotiska misstag och borde inte dricka alkohol och har knappt något intresse av det heller längre. Men den diskussionen har som sagt redan varit här.

Ålar jag som en mask mot behandlingen? Verkligen inte. Sen är det egentligen ingen behandling utan medicinering. Jag vill ju ha den i min vardag just nu eftersom jag fungerar bättre av den och det är därför jag blev orolig av vad läkaren skrivit. Och dom vet ju inte om nått om fyllecell eller så så jag tror väl inte dom tänker så mycket på just alkoholen heller utan att jag missbrukar medicinen.

DU skrev att det står i din journal att dom ska ta upp din alkoholkonsumtion!
  • smulpaj01
    Anonym (hemsktt) skrev 2016-06-15 15:49:52 följande:

Okej nu är jag as full men jsg gick hem först av alla för jag sa att jsg inte ville göra bort mig och de de sa att jag gjort jättebra ifrån mig. Från och med inte en droppe alkohol, inte ens på "högtider" det kommer jsg stå fast vid.

Va??
Svar på tråden Fyllecell IGEN