• Anonym (...)

Sängplatser till pojkvännens barn

Anonym (öh) skrev 2016-04-08 09:53:47 följande:

Bitter över vad? Och låter bitter? I skriven text? Då är det okej att jag tycker att du låter paranoid och galen då? Ditt skratt lät förresten ytterligt hånfullt. 

Min åsikt är att lägenheten är för liten för att bo i varannan helg också. I och med att det är min åsikt ställde jag en fråga till ts om de inte i stället kan umgås när de inte har barnen. Hon kanske kommer att svara på den om hon dyker upp här mer, kanske är det så att alla ungarna älskar att bo så där och då är det ju inget problem för dem. Eller så tycker de att det är påfrestande och jobbigt och då lär inte våningssängar hjälpa. 

På vilket sätt är det skillnad att han och barnen hälsar på varannan helg och så som vi, och många andra, har det, där barnens vänner ofta sover över här, både i veckorna och på helger. Vi har 2-3 extra barn här minst två nätter per vecka, vi bor på 85 kvm. Vi har dessutom vänner, med barn, som övernattade gäster säkert en gång i månaden och visst blir det lite trängre, men det går bra.

Jag hade snarare reagerat på att han och barnen inte verkar ha så mycket tid tillsammans, bara de, utan TS och hennes barn.
Svar på tråden Sängplatser till pojkvännens barn