• travellover

    Vad vill min kk?

    Detta är en lång historia så nu är ni varnade från början Tungan ute

    Jag och min kk började träffas för 1 år och några månader sedan, genom en gemensam kompis på en utekväll. Den kvällen hängde i stort sett bara jag och han och det slutade med att vi gick hem ihop och hade det bästa sexet jag nånsin har haft. Dagen efter sa vi att vi skulle ses igen och efter det träffades vi typ 1 gång i månaden, alltid efter utekvällar. Vi hade sex, sov tillsammans och åkte hem när vi vaknade dagen efter.

    Efter ca 4 månader sa han helt oväntat att han ville ha ett seriöst snack, att vi betydde mer för honom än bara sex, att han tyckte om att vara med mig och att han tyckte att vi hade roligt tillsammans. Jag sa att jag kände samma sak, vi kramades och gosade och sa att vi skulle börja ses nyktra.
    Veckan efter messade jag honom och frågade om vi skulle ta en kaffe men han hade inte tid och detta upprepade sig några gånger tills jag kände att det bara varit fyllesnack från hans sida om att han ville mer. Jag la ner att försöka börja dejta honom men tog upp det nästa gång vi träffades och hade sex. Han mindes precis vad han sagt och sa att han menade det men att han varken haft tid för sig själv eller vänner det senaste, det var inget personligt mot mig. Han hade svårt att definiera vad han hade menat, men typ att vi skulle göra andra saker ihop, ses nyktra, se på film osv. Dock hände inget mer efter det heller och jag accepterade att vi bara sågs som kk:s.

    Detta hände förra våren, alltså för drygt ett år sedan. Efter det har vi fortsatt ses efter utekvällar, lite mer ofta men ändå inte så ofta. Dock har det börjat förändras sedan ungefär två månader sedan. Han har börjat höra av sig både fredag och lördag i stort sett varje vecka, vill ses bara för att kramas och sova tillsammans och vill att jag ska stanna hela söndagen för att kolla på film och käka ihop. Han börjar höra av sig på vardagskvällar bara för att prata om arbetsdagen mm. Till och med när jag varit utomlands har vi hörts i stort sett varje dag, bara för att kolla hur det är.

    När han har fått reda på, från våra gemensamma kompisar, att jag har träffat någon annan (enstaka dejter eller one night stands) blir han svartsjuk, frågar om de är lika bra som honom, hittar fel på dem och när jag säger att jag inte dejtar någon regelbundet säger han bara "du gör som du vill.."

    Jag har ingen aning om vad som händer eller vad han vill och till saken hör också att han är väldigt dålig på att prata om sina känslor. Från våra gemensamma vänner hör jag att han inte är guds bästa barn när de är ute på killkvällar, så jag vet ju att jag inte är den enda han har sex med. Dock tror jag att jag är den enda som han träffar regelbundet.

    Jag vågar inte riktigt tro på att han menar något med detta ändrade beteende, han har ju bränt mig innan och jag vill egentligen inte få några känslor för honom igen. Dock är det rätt genomskinligt, jag vet ju att jag har det hur mycket jag än försöker streta emot.
    För att han inte ska fatta att jag har känslor är jag rätt noga med att understryka vad det är vi är för honom med jämna mellanrum. Tex om han är med polarna en kväll och frågar om jag vill möta upp dem eller om jag vill hålla hemligt att vi ses, då kan jag säga "fast alla vet väl ändå att vi ligger?" - jag vill på något masochistiskt vis visa för honom att det är det enda det betyder för mig.

    Puh, ja lång historia. Jag är så insyltad i detta över så lång tid så jag behöver helt enkelt någon annans syn på det hela. Vad tror ni?

  • Svar på tråden Vad vill min kk?
  • fjanten

    Jag tänker att han har haft över ett år på sig att bli något mer än bara kk med dig, men det har inte hänt... Jag personligen skulle nog inte ta det så seriöst, utan tagit hans IBLAND ökade kontaktande som att han ville ha kvar mig som kk. Oavsett om han är bra eller dålig på att prata om känslor så har det ju ändå gått ett helt år. Nog hinner man väl samla mod på ett år..? Och om man inte hinner samla mod på ett år så är man värdelös på att prata om känslor, och en sådan man skulle inte jag vilja vara seriös med...

Svar på tråden Vad vill min kk?