• Anonym (Hjälp)

    Glömd tampong?

    Tror jag glömt en tampong. Helt galet, jag vet...

    Hade sex under slutet av mensen men minns inte helt 100 om jag hade tampong en kvar i eller inte. Kände inget annorlunda under samlaget som var för drygt en vecka sedan.

    Jag har fortfarande små blödningar fast mensen skulle va helt över för 4 dagar sedan.

    Det luktar nåt så fruktansvärt illa, känns konstigt, lite ont i magen och skaver på nå vis därinne när jag sitter men när jag försöker känna efter om det finns nån där så hittar jag ingenting.

    Jag har fött barn för ca 8 månader sen så man är väl inte direkt lika "tight" som tidigare, är jag kanske så pass uttöjd att jag inte kan nå/känna den? Det är framförallt den hemskt äckliga lukten och att jag fortfarande "blöder" eller det är väl mer som bruna flytningar, som gör att jag undrar.

    Killen hade inte märkt nåt särskilt men sa att det inte kändes som det brukar. Vad ska jag göra? Finns det nåt man kan göra hemma eller bör jag åka till sjukhuset?

    Tacksam för råd!

  • Svar på tråden Glömd tampong?
  • Haskel

    Sätt dig på huk, och krysta, samtidigt som du känner med fingrarna. Kanske kan du även prova med din killes hjälp. Fungerar inte det, är det dags att söka hjälp hos sjukvården, omedelbart efteråt. 
    Om det är en tampong som sitter kvar måste den ut redan idag.

  • Anonym (Hjälp)
    Haskel skrev 2016-04-12 11:42:28 följande:

    Sätt dig på huk, och krysta, samtidigt som du känner med fingrarna. Kanske kan du även prova med din killes hjälp. Fungerar inte det, är det dags att söka hjälp hos sjukvården, omedelbart efteråt. 

    Om det är en tampong som sitter kvar måste den ut redan idag.


    Okej det ska jag prova nu. Tack så mycket för rådet :)
Svar på tråden Glömd tampong?