• Anonym

    min sambo har konkel..

    har ett STORT problem.
    Min sambo har ofta konkelbär.
    Har skämtat om d så att han kanske fattar att han verkligen har d men han bara skrattar med o säger "nä skulle inte tr d.."
    Vet inte hur ja ska säga d på ett "fint" sätt.
    Så nu behöver ja hjälp...

  • Svar på tråden min sambo har konkel..
  • Harlots House

    Hur kan man ens få det om man duschar och torkar sig ordentligt efter toalettbesök? Jag ryser! Har han dålig hygien annars också? Jag hade sagt det rätt upp och ner för det är ohygieniskt och respektlöst mot dig som ska behöva stå ut med det där snusket. Förlåt om jag låter hård men jag tycker inte du ska behöva vara finkänslig i det här läget. Be din karl att tvätta sig!

  • ellumeah

    Jag är nästan mållös.

    Men du måste säga det igen, kanske när ni ska sova och det är mörkt i rummet

    - Du, älskling?
    - Ja, vad är det?
    - Du har VERKLIGEN konkelbär i * jag menar allvar

    Tystnad
    - Du måste tvätta dig noggrannare

    I detta läge mår han säkert skitdåligt. Men du kan ju inte behöva stå ut med otvättad *

  • Anonym

    Haha ! Hyvla, skaffa en vass sax o klipp av! Nä men ärligt talat var ärlig och säg det till honom, även om det tar emot. Lycka till

  • Anonym (Tips)

    Hej TS! Jag berättade för min sambo om att jag läst tråden om kånkelbär på familjeliv och vi skrattade tillsammans över hur hemskt det måste vara att vara i den situationen som trådstartaren är i: att det känns hemskt att berätta, men det är så äckligt annars att man är tvungen. Och på skoj frågar min sambo ifall jag har märkt samma problem på honom och jag försäkrade honom att så inte är fallet. Men då slog det mig att du kanske kan berätta för din man att du läst om detta på FL och så kan du säga hur äckligt det lät och att alla andra tjejerna instämt och sen säga som helt apropå att du har faktiskt märkt att han haft samma problem själv men han kanske inte märkt det. Det kanske blir lättare ifall du för det på tal så istället för att bara direkt tala om det för honom?

    I vilket fall som helst så måste du ta upp det med honom för det måste ändras. Det finns inget värre än att bli äcklad av sin partner och till slut tappar man nästan respekten för honom. Jag vet precis hur det är för jag hade det likdant själv i ett tidigare förhållade med en kille som hade dålig hygien. Jag kunde inte förmå mig till att säga något rakt och till slut hade vi inte sex alls längre och så småningom gjorde vi slut.

    Så det kan verka lätt att prata med din man, men jag vet hur svårt det är och önskar dig verkligen lycka till!!!

  • Luna73

    Fy vad jag mår illa nu. Har ju sett sådana däringa urkpurk grejer, fast då i hemtjänsten när man hjälpt dementa som inte riktigt är kvar i hygiennivån längre, om ni förstår vad jag menar. Visste bara inte att de hade något namn.
    Fast jag tror som många andra här, uttryck dig rakt på sak. Killar och tjejer pratar olika språk och jag har märkt att karlar inte fattar vad man menar om man lindar in det i fina ord för att inte låta elak.

    "Stjärtgräs"

    Det är väl bara att säga : Om du vill ha nå`t pöka får du allt ta och tvätta bort skiten ur stjärtgräset först.
    Om han ser ut som ett frågetecken - " Du har BAJS i röva !! "

  • E l l a

    Håller på att dö av skratt, men fy fasen vad äckligt! Säg till honom! Jag hade tyckt det var äckligare att ligga brevid honom och hans äckliga konkelbär varje natt ( ve och fasa kanske någon av trillar av och landar på en själv...) än vad det är pinsamt att säga till honom. Ischhhhh!

  • gnagaren

    Nu har jag varit inne på denhär tråden 4ggr i dag, o jag är lika nära att spy varje gång, men lik förbannat går jag in här

    Det påminde lite om min långhåriga hund, som alltid satt o åkte med rumpan för att torka av resterna på mattan...hehe.

    Nä, fy. du måste ju säga till karln, innan han börjar tappa dom i sängen

Svar på tråden min sambo har konkel..