• Anonym (dalldall)

    hitta en partner

    sååååååå trött på o va singel nu, saknar närhet o ömhet jääääätte mycket. det som gör mig mest sur o förbannad o ledsen med för den delen e att det verkar som om jag pga jag har tre barn i åldrarna 7-8-15 så på heltid så finns det inte en kvinna på jordklotet som vill ha mig. ett annat problem e att jag e 45 år gammal, jag vill gärna hitta nån som har barn i samma ålder som jag, fast då blir det oftast en tjej runt 30 o hon vill inte ha mig som e 45, jäkla ond cirkel! nån andra med samma problem??

  • Svar på tråden hitta en partner
  • Anonym (Inget problem)

    Jag skulle inte ha något problem med att dejta en man med barn på heltid.
    Har själv 3st. Men att bo ihop skulle nog bli svårt i början. Har själv nyss separerat efter 15år med min sambo och är väl mest ute efter nån att ha skoj med, kramas och så. Men att bli sambo igen är jag inte ute efter än på några år.
    För mig ligger nog mest svårigheten i att jag bor på väldigt liten ort och det finns inte så många att välja på.
    Ålder är för mig även bara en siffra, mitt ex blir 46 nu i höst och jag är 33.
    Var har du letat efter ny partner?

  • Anonym (dalldall)

    kul med en vettig kvinna. nä det viktigaste för mig med e inte att bo ihop direkt utan att ha nån o kramas o känn närhet o ömhet. jag finns på happy o mötesplatsen utan resultat.

  • Anonym (Inget problem)

    Ok, jag har inte testat nåt än utan bara känt att jag saknar nån att prata med, ta ett glas vin med och mysa i soffan med.
    Mina barn har tagit separationen bra men jag är lite orolig för hur de skulle reagera om jag träffade nån :-/

  • Anonym (Inget problem)
    vargveum skrev 2016-04-20 20:06:26 följande:

    Det där gick väl smidigt? Bara att ni byter nummer nu så är det kirrat sedan? :)


    Ha ha, lite mer är det väl som behövs
    Man kanske ska veta var nån bor, intressen och sånt först kanske...
Svar på tråden hitta en partner