• Äldre 21 Apr 21:54
    613 visningar
    2 svar
    2
    613

    Ännu en gravidtråd...

    Jag vet att ingen annan än jag själv kan ta reda på detta utan att kissa på en pinne, men det vill jag inte göra riktigt ännu ;) Kul att fundera och drömma lite tycker jag!

    I juni 2015 födde jag barn. 16 mars 2016 fick jag min första mens som så punktligt varade i 4 dagar, som den alltid gjort innan.
    Den 13 april skulle jag ha fått min mens, tror jag. Den kan ju faktiskt vara oregelbunden, men jag har väntat mig den eftersom jag har haft molande värk sedan dess.

    Kan det vara ägglossning nu tänker jag också? Känns det under så lång tid?


    Ungefär.
  • Svar på tråden Ännu en gravidtråd...
  • Äldre 21 Apr 22:45
    #1

    Kan kanske vara olika för alla. Jag känner ägglossning ordentligt en dag och lite molvärk nästa dag. Den rejäla dagen så känner jag mig gravid igen (illamående, trött, ont i äggledare och hela tjotahejti). Men har du haft molvärk sedan den 13? Det är ju ändå ganska länge nu.

  • Äldre 22 Apr 09:44
    #2
    Iowhannah skrev 2016-04-21 22:45:32 följande:

    Kan kanske vara olika för alla. Jag känner ägglossning ordentligt en dag och lite molvärk nästa dag. Den rejäla dagen så känner jag mig gravid igen (illamående, trött, ont i äggledare och hela tjotahejti). Men har du haft molvärk sedan den 13? Det är ju ändå ganska länge nu.


    Precis så som jag tänker att det har varit förr... Man känner av det i någon/några få dagar. Jag har haft molvärk ganska länge nu, ja! Det är ingen inbillning heller då jag känner det så pass starkt att jag trott att mensen ska komma först, men det har ju hållit i sig utan en skymt av blod.
Svar på tråden Ännu en gravidtråd...