• Anonym (Kåt- Lisa)

    Varannan söndag kl 19:40

    Vi är 29 och 34 år. Barn i åldrarna 5 och 6 som är här varannan vecka.

    När vi precis börjat träffas var han så otroligt kåt och ville ha sex dagligen. Efter 4 månader blev det en gång i veckan.

    Nu efter ett år tillsammans blir det varannan söndag. Alltid samma tid. Klockan blir 19:40 och det är dags att ligga sked i soffan.

    Kl 19:41 kommer frågan "hur mår muffan då?"

    Kl 19:41:10, han stoppar in handen och känner efter.

    Kl 20:00 är det klart och vi har tvättat av oss.

    Känns som att han tappat det lite. Förut ansträngde han sig för min skull. Smekte, gav oralsex och allt det där.

    Men nu då? In så fort som möjligt. Skitsamma om jag är våt eller inte, det blir jag snart ändå.

    In ut. In ut.

    Variationen blir väl när han frågar om han får spruta i ansiktet, eller när jag säger ja till analsex som jag egentligen hatar för att det gör så jävla ont när han ska in. Det blir skönt efter ett tag men just när han ska in ålar jag mig ur soffan och grinar för att det är så hemskt.

    Jag kanske borde säga ifrån och ställa krav, men det har man ju fått lära sig sedan barnsben att vi tjejer bara ska vara tacksamma över det lilla och inte göra väsen av oss, så det sitter liksom långt inne. Och klarar det manliga egot av att höra eventuellt missnöje gällande sexuella prestationer?

    Själv så är jag ganska påhittig. Jag ger gärna och kräver inte alltid en retur, men någon jävla gång?

    Jag tror att han blivit bekväm och bortskämd. Jag kan ju en onsdag eftermiddag få för mig att binda fast honom i sängen och ge en två h lång erotisk oljemassage. Han är rätt uttömd efter det.

    Jag vill ju ha mer. Sex på spännande platser, flera gånger i veckan, att han ska ta initiativ någon gång.

    Hur framför jag mitt missnöje på bästa sätt?

    Bara en sådan sak som att han borde duscha oftare så att jag spontant kan gå ner på knä och ta den i munnen för att sätta igång något. Efter 4-5 dagar utan dusch känns det liksom inte direkt aktuellt.

  • Svar på tråden Varannan söndag kl 19:40
  • genuine

    Hu så trist! Vad jag förstår så är det inte era gemensamma barn?

    Ställ krav. Säg till honom hur DU vill ha det. Kan han inte leverera så gör slut och skaffa en roligare partner.

    Lycka till!

  • MrFlex

    Låter som ett galet tråkigt sexliv. Du bör tala med honom och låta honom få veta att du inte är nöjd. Berätta hur du vill ha det och ställ krav!

    Har du tur så är det bara hans beteende som måste ändras. Gäller det hans känslor så kan det bli svårt.

    Lycka till!

  • Anonym (Men va fan)

    Vad är det här för kräk? VEM i hela världen som är bara lite frisk i huvudet vill ha sex på ett sätt som gör så ont för partnern att hon kryper ur soffan och grinar?

    Fy fan vilket vidro.

  • Anonym (Kåt- Lisa)
    Snövits skrev 2016-05-03 08:26:00 följande:

    Kan han gå 4-5 dagar UTAN dusch??

    Det hade varit det största problemet i min värld!

    Vilket äckel


    Lite bonnig ja... Han luktar dock inte illa. Har aldrig känt att han luktar svett eller unket trots detta, men jag skulle aldrig vilja ta i den med tång om den är så pass otvättad.

    Att duscha varannan dag kan jag acceptera. Vet ju att han lätt får problem med torr hud och eksem om han duschar för ofta och att hudläkaren sa till honom att duscha max 1-2 ggr i veckan.

    Tillräckligt ren för ett aktivt och spontant sexliv är väl dock inte för mycket begärt tycker jag.
    genuine skrev 2016-05-03 08:27:35 följande:

    Hu så trist! Vad jag förstår så är det inte era gemensamma barn?

    Ställ krav. Säg till honom hur DU vill ha det. Kan han inte leverera så gör slut och skaffa en roligare partner.

    Lycka till!


    Nej, det är inte våra gemensamma. Vi har ett varsitt och väntar första gemensamma nu.

    Är lite rädd för att ta upp detta som ett problem och ställa krav. Han äter tex antidepressiva som kan påverka lusten. Han åt dem redan innan vi träffades så med tanke på hur det var i början borde de väl inte vara orsaken?

    Han är inte deprimerad längre men det är hemska biverkningar när man slutar med den medicinen så han fortsätter.
  • MrFlex

    Anti-depp är säkerligen en bidragande orsak. Kan påverka ganska mycket. Den första tiden i relationen är dålig att ha som referens. Nyförälskelse och nykåthet är två kraftiga förstärkare.

    Han kan knappast planera att gå på anti-depp resten av livet. Uppmana honom att påbörja nedtrappningen. Vissa "går av" helt utan problem.

    Vidare så borde det gå alldeles utmärkt att ha god underlivshygien utan att dusch hela kroppen. Sparka lite vett i snubben. Ge honom perspektiv.

  • Underhill

    Hua va trist! Synd att din partner förstör det intima! Tycker absolut att du skall ställa "krav"...inte krav krav, utan mer sätta ner foten och säga nej till sådant du inte gillar och tala om för honom vad du saknar. Visst, lätt att skriva, svårare att ta upp och få bukt med beroende på hur just din och er relation ser ut. Hoppas du finner en väg.


    E vi överens så kör vi
  • Iowhannah
    Anonym (Kåt- Lisa) skrev 2016-05-03 08:43:42 följande:

    Lite bonnig ja... Han luktar dock inte illa. Har aldrig känt att han luktar svett eller unket trots detta, men jag skulle aldrig vilja ta i den med tång om den är så pass otvättad.

    Att duscha varannan dag kan jag acceptera. Vet ju att han lätt får problem med torr hud och eksem om han duschar för ofta och att hudläkaren sa till honom att duscha max 1-2 ggr i veckan.

    Tillräckligt ren för ett aktivt och spontant sexliv är väl dock inte för mycket begärt tycker jag.Nej, det är inte våra gemensamma. Vi har ett varsitt och väntar första gemensamma nu.

    Är lite rädd för att ta upp detta som ett problem och ställa krav. Han äter tex antidepressiva som kan påverka lusten. Han åt dem redan innan vi träffades så med tanke på hur det var i början borde de väl inte vara orsaken?

    Han är inte deprimerad längre men det är hemska biverkningar när man slutar med den medicinen så han fortsätter.


    Alltså, jag duschar inte heller särskilt ofta (för hudens skull), men det hindrar ju inte från att rengöra underliv och armhålor liksom. Min sambo tvättar sig varje gång han har varit på toaletten. Känns fräscht :)

    Kan detta bero på att du är gravid? Han är kanske rädd för att skada barnet (som många män tycks vara)?
  • Meatballsurgery

    Du borde absolut ställa krav, både på att han ska duscha och inte vara en slusk men också att anstränga sig mer under sex. 

    Jag har varit med min fästmö i fem år och vi har fantastiskt jävla sex, har precis upptäckt att om hon använder sin magic-wand samtidigt som jag tar henne bakifrån så kommer hon så jävla hårt och jag kommer sjukt hårt jag med.

    Har aldrig någonsin förstått egoist killar i sängen, alltså det finns ju inget bättre än att ha sex med en tjej som precis fått en hård orgasm.

  • Anonym (Filippa)

    Flera saker du beskriver i din trådstart får det att krypa i mig, men det faktum att han ställer frågan "hur mår lilla muffan idag" får det att vända sig i magen på mig totalt. Så sjukt osexigt!

  • Anonym (Haha)
    Anonym (Filippa) skrev 2016-05-03 12:18:15 följande:

    Flera saker du beskriver i din trådstart får det att krypa i mig, men det faktum att han ställer frågan "hur mår lilla muffan idag" får det att vända sig i magen på mig totalt. Så sjukt osexigt!


    Håller med, men då har hon två barn, den största kärleken o då kan man bli sån kanske haha, hänt många.
  • MightyMike

    Tycker det låter som att han tar dig för given och inte bryr sig. Antar att du har försökt prata med honom om det. Vad säger han då? Analsexet är förmodligen bara så där smärtsamt för att han inte hjälper dig att slappna av eller för att det blir för pang på. När jag ska in i tvåan så är det ju iaf minst 10-15 minuter förspel där nere för att det ska vara en bra upplevelse för oss båda. Tycker inte du borde ställa upp på det och låt honom spruta i sitt eget ansikte så kanske han duschar sen.

  • sextiotalist

    Honom hade jag stannat 0 sekunder hos. Hur mår lilla muffan. De orden hade fått mig vända i dörren.

    Jag har blivit så säker på mig själv så jag har aldrig sex mot min vilja för att göra en man nöjd.

    Skulle jag gråta eller min sambo skulle märka att det gjorde ont så hade han slutat direkt. Analsex är inget som förekommer i vårt förhållande

Svar på tråden Varannan söndag kl 19:40