• Anonym (Too bad)

    Tjejer, blir ni ledsna...

    När killar säger att de tänder på saker som ni inte kan leva upp till? Typ vänner till er eller random-folk på t ex Flashback.

  • Svar på tråden Tjejer, blir ni ledsna...
  • Anonym (Ovanlig)

    "Hej älskling, jag tänder så fruktansvärt på en random tjej på Flashback"

    Hatar när man får höra det. Man känner sig otillräcklig liksom.

  • Anonym (Säg ifrån)

    Min kille höll på sig i perioder. Jätte ledsen men o han fattade inget. Till slut vågade jag ta mig till mig att om han vill göra sånt som jag inte alls vill då får han lämna mig och hitta en annan. Jag orkade inte höra mer. Då slutade han o jag har inte hört något på flera år.

  • Anonym (Hon)
    Anonym (Too bad) skrev 2016-05-13 04:57:01 följande:

    När killar säger att de tänder på saker som ni inte kan leva upp till? Typ vänner till er eller random-folk på t ex Flashback.


    Skulle min man aldrig säga! Ja är perfekt ;)
  • Anonym (Ovanlig)
    Anonym (Hon) skrev 2016-05-13 08:05:13 följande:
    Skulle min man aldrig säga! Jag är perfekt ;)
    Inte stavningsmässigt.
  • Anonym (Blah)

    Skulle du själv uppskatta att leva med en kvinna som tänder på dina vänner tex? Tycker man sånt är ok så finns det nog inte mycket till kärlek i förhållandet enligt mig.

  • Anonym (Haha)

    Haha för du ts tycker såklart det är kul att din ev tjej är kåt på dina vänner eller?

  • Anonym (Uffe)

    Ha ha ha!

    Tagga ner. Ni missförstår frågan.


    Anonym (Too bad) skrev 2016-05-13 04:57:01 följande:

    När killar säger att de tänder på saker som ni inte kan leva upp till? Typ vänner till er eller random-folk på t ex Flashback.


    TS undrar ifall ni tjejer blir ledsna när killkompisar eller random kllar på t ex Flashback, ger uttryck för att de tänder på saker, som ni inte kan leva upp till.
  • Anonym (H)

    Om min snubbe skulle säga att han tänder på någon på Flashback hade jag garvat ihjäl mig.

    Ingen snubbe med hjärnan på rätt ställe hade dock sagt att han tänder på mina kompisar. Så taktlöst. Att du ens behöver fråga över det. Jag hade nog inte blivit ledsen för att han tände på henne men jag hade markerat bestämt mot taktlösheten. Jag skulle dock aldrig dejta någon som är så socialt missanpassad.

  • Celines Essence
    Anonym (Ovanlig) skrev 2016-05-13 05:08:57 följande:

    "Hej älskling, jag tänder så fruktansvärt på en random tjej på Flashback"

    Hatar när man får höra det. Man känner sig otillräcklig liksom.


    Hahaha .. Klockrent!

    Där satte jag kaffet i halsen
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
Svar på tråden Tjejer, blir ni ledsna...