• vasastan10

    Pappaledigt juni-aug

    Snubbe i Stockholm, Vasastan som ska vara pappaledig from 1juni -1sept
    Vore kul träffa andra farsor o raca ikapp med barnvagnarna...
    Dotter som är 6v idag

  • Svar på tråden Pappaledigt juni-aug
  • Ulfino

    Kanon, min ledighet börjar i Augusti och tre månader framåt. Utgår ifrån Hammarby sjöstad. Hittar gärna på något då. Grabben är nu 7 veckor.

    Förstår inte frugan som hela tiden betonar att det inte alls är en ledighet, namnet till trots... Jag ser lillponken som ett socialt projekt, här skall umgås med andra!

  • vasastan10

    Låter bra det, får hålla kontakten tills det blir dags.
    Självklart ska man umgås med andra.
    Vårt barn är nog redan van, så mkt folk som redan varit där och som vi har hälsat på, bara bra tycker jag ungen blir van att träffa andra...
    Ledigt o ledigt, ledigt från jobbet är det iallafall...o känns som lite semester, fan Saga är ju så snäll hela tiden (får hoppas det håller i sig
    /Jörgen

  • glidan

    själv har jag bokat jun-sept
    då är emilia 1år
    och vi ska umgås och kolla på jotta på kvällarna
    vi utgår från bromma

  • DrPepper

    Nice, har själv lagt in om pappaledihet under juni-augusti plus lite semster i september.

    Har alltid funderat hur det känns att kliva på bussen och åka gratis med barnvagn.
    Så nu har den stunden kommit, eftersom jag bor norr om Sthlm-city (v-tuna) måste jag ta bussen in.

    Återkommer när det börjar dra ihop sig för att se vad ni hittat på.

  • Adelsö

    Går på semester från juni och 8v frammåt.....därefter en låååång pappaledighet. Bor på en ö i mälaren (Utanför Ekerö) och känner inte en kotte
    Det blir lätt lite ensamt.

Svar på tråden Pappaledigt juni-aug