• Anonym (Killar/män)

    Vilken färg på killar/män är snyggast?

    Vilken färg på killar/män är snyggast?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-13 21:13
    Jag tänker på kläder.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg på killar/män är snyggast?
  • IsDimma

    Beror ju helt på vilka färger som passar en själv. Men överlag är jag förtjust i vitt på män.

  • Anonym (.)

    Beror som nämns ovan helt på vilka färger mannen har på hår, ögon, skinn. Det finns massor med guider på nätet som ger bra tips på vilka färger som man brukar passa bäst i.
    Dock har stil också en del med det att göra, eftersom färger ger olika signaler och intryck.

  • flygrl

    Som redan påpekats styrs det av flera faktorer som mannens egna färger och övriga utseende, stil, vilket tillfälle, typ av kläder osv. Generellt gillar jag färg och då män som vågar bära lite sköna färger. Alldeles för många män som enbart bär svart (eller möjligen grått om dom vill sticka ut lite). Känns fegt & intetsägande.
    Svart i kombination med tex rött eller gult kan va jäkligt snyggt däremot.

  • Anonym (Bunke)

    Jag tycker blått är den bästa färgen på män. Gammelsmurfen är min drömman. Grrr

  • Anonym (Najs)
    IsDimma skrev 2016-06-13 21:14:19 följande:

    Beror ju helt på vilka färger som passar en själv. Men överlag är jag förtjust i vitt på män.


    Vitt är fint ja, men även blått.
  • Anonym (:))

    Jag måste erkänna att jag alltid jublar en smula inombords när jag ser män i röda byxor, i synnerhet om männen i fråga är gamla gubbar.

  • Anonym (Najs)

    Konstigt att så mga röstat på rött, skön ogillar jag rött på män.

  • Anonym (tvångströjan)

    Snoppfärg? Blå känns lite oroväckande...

Svar på tråden Vilken färg på killar/män är snyggast?