• Äldre 17 Jun 20:42
    1496 visningar
    4 svar
    4
    1496

    gravid och lämnad, hjälp.

    Är gravid snart i halva graviditeten.. under den här graviditeten har jag haft problem med humör o osäkerhet hos min sambo. Det har gått så långt att han nu säger att han inte vet om han älskar mig. Han vill att jag flyttar en månad och får se hur vi känner då! Han kommer lämna mig. Allt är kaos och känns som jag ska dö. Har ett barn på 6 år och hon har ingen pappa.. Han är hennes fadersfigur.. o kan inte göra abort .någon med tips?? Hjälp mig någon :(

  • Svar på tråden gravid och lämnad, hjälp.
  • Anonym (...)
    Äldre 17 Jun 20:54
    #1

    Bli förbannad kvinna. Vad är det för jävla fel på män som lämnar sin kvinna i en så utsatt situation? Låt honom inte sänka dig, se till att hitta lösningar på boende och ekonomi så ska du se att du klarar dig bättre utan någon som beter sig så.

  • Äldre 17 Jun 23:44
    #2

    Varför ska DU flytta? Det får väl han göra, han är knäpp, du är gravid+en sexåring! Usch vilket kräk till karl!!!

  • Äldre 18 Jun 00:54
    #3
    Anonym (...) skrev 2016-06-17 20:54:13 följande:
    Bli förbannad kvinna. Vad är det för jävla fel på män som lämnar sin kvinna i en så utsatt situation? Låt honom inte sänka dig, se till att hitta lösningar på boende och ekonomi så ska du se att du klarar dig bättre utan någon som beter sig så.
    Varför ska inte en man kunna lämna en kvinna under dessa förhållanden för?
    Han kanske inte vill barm, han kan ha blivit lurad till att bli pappa. han kanske helt enkelt är trött på kvinnan..
    Så det hjälper inte ett jävla dugg att bli förbannad eller hur..
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (...)
    Äldre 18 Jun 15:07
    #4
    Frontline skrev 2016-06-18 00:54:29 följande:

    Varför ska inte en man kunna lämna en kvinna under dessa förhållanden för?

    Han kanske inte vill barm, han kan ha blivit lurad till att bli pappa. han kanske helt enkelt är trött på kvinnan..

    Så det hjälper inte ett jävla dugg att bli förbannad eller hur..


    Att bli förbannad istället för att gräva ner sig är en väldigt bra strategi i det här fallet. Det behöver inte visas utåt men lite jävlar anamma för att se till att klara sig.
Svar på tråden gravid och lämnad, hjälp.