• Carolinv

    Barn tidigt i förhållandet

    Hej!
    Undrar om det är någon här som blivit gravida tidigt i förhållandet och hur det har gått? 

    Hittar bara gamla trådar varav jag startar en ny och hoppas på svar. 

    Är själv bara 2 månader in och redan misstänker vi att jag är gravid. 

  • Svar på tråden Barn tidigt i förhållandet
  • Anonym (D'archangel)

    Morsan blev på smällen några veckor efter att hon träffat farsan och dom har hållt ihop sedan 1963.

  • Linnis92

    Min sambo och jag blev gravida efter 5 månader, nu sitter han och vaggar våran älskade dotter. Känns underbart!

  • Carolinv

    Jag är bara så jävla orolig. Han är äldre än mig och folk har synpunkter om det. Men inte jag i början men bu börjar jag påverkas. Men vill ändå vara med honom... Vi vill samma saker här i livet..

    Sen tänker jag. Fan i värsta fall får jag klara mig själv. Kämpa mig genom det. Om det inte skulle funka liksom.

  • MissHelene

    Jag o min sambo firar att vi känt varandra i 2 år i augusti, tog lång tid innan vi officiellt sa att vi var ett par, nu sitter vi här med en liten tös på 5 månader och är världens lyckligaste :D

  • Linnis92
    Carolinv skrev 2016-06-22 22:14:48 följande:

    Jag är bara så jävla orolig. Han är äldre än mig och folk har synpunkter om det. Men inte jag i början men bu börjar jag påverkas. Men vill ändå vara med honom... Vi vill samma saker här i livet..

    Sen tänker jag. Fan i värsta fall får jag klara mig själv. Kämpa mig genom det. Om det inte skulle funka liksom.


    Äh skit i vad folk tycker!

    Kan tillägga att min sambo är 10 år äldre än mig, jag är 24 han 34. När vi blev tillsammans så sa min pappa "gubbe ju!" Men sen var det inga fler kommentarer. Och mig veterligen är det ingen som sagt något negativt om att vi blev gravida så fort och säger dom det bakom min rygg så skiter jag fullkomligt i det oavsett. Anser inte att vi har lägre odds bara för att vi varit tillsammans kortare tid.
  • Laura Lisa

    Jag hade varit tillsammans med min man i fyra månader när jag blev gravid. Tvillingar dessutom! Vi var jättekära och ville båda behålla och såhär 7 år senare måste jag säga att allt har gått super! Nu var vi inte purunga och hade bostad och försörjning klart innan så det minskade självklart stressen. Klart att det var en stor omställning i början att vara förälder och vi har ju inte hunnit göra jättemycket tillsammans innan barnen kom men nu gör vi en massa kul alla fyra istället????????

  • Anonym (Me, myself & I)

    Blev gravid efter 6 veckors förhållande. Nu 13,5 år senare är vi gifta och har 3 barn. Det har inte alltid varit lätt men vi har tagit oss igenom det. Jag vet trots allt att han är mannen i mitt liv och han är värd att kämpa för.

Svar på tråden Barn tidigt i förhållandet